zondag 18 november 2018

Zondag: bij-tank-dag

In het vorig logje (klik) liet Guido alias Leflamand (klik) op de dag van de Wapenstilstand en na vier jaar uitgebreid over de Eerste Wereldoorlog te hebben geschreven weten dat hij gestopt is met de Zondag: bij-tank-dag.
Ik wilde jullie toch nog even met deze mooie blikvanger van Matto le D. een overzicht bieden van alle interessante items (klik) die er van zijn verschenen.
En dan nu: en route pour des nouvelles aventures ofte op weg naar nieuwe avonturen!

16 opmerkingen:

Lutje zei

ik herken daar precies iemand in die tank, maar hij zal wel bekender zijn voor jou dan voor mij -)
Hier is een @->- voor jou.

Yova zei

Goedemorgen Gerda,
Ik weet het dat je gestopt bent met bij-tank-dag. Ik heb helemaal gevolgd van jou tank-dag. Ik ben dankbaar om te lezen hoe was geweest met oorlogen. Je gaat waarschijnlijk op nieuwe aanturen. Ik ben benieuwd ernaar. Fijne zondag gewenst.

Haba zei

Goede morgen Gerda, zo rijdt Leflamand dus in zijn tank je blog uit. Ik heb door die logjes wel veel over de WOI geleerd wat ik allemaal niet wist. Maar of die kennis nu blijft hangen? Dat is de vraag natuurlijk. Maar allicht is er wel het een en ander bijgekomen in mijn hersenpan.
Ik wens je een fijne zondag toe.

John zei

Goeiemorgen Gerda,

Ja, toch nog een tankje vandaag. Nou dan gaan we vandaag maar eens lekker bijtanken, toch? !
Prachtige afbeelding haha erg leuk gemaakt zo. De officiele bijtankdag is dan mss voorbij op je blog, deze kan er zeer zeker nog bij!

Ik wens je een fijne dag.

Tine de Jong zei

Goedemorgen samen, Mooi gemaakt de tank als afsluiter van de mooie logjes van bij-tank-dag. 2e link werkt niet bij mij, want heb geen FB Wens je mooie momenten voor elke dag en voor vandaag ook veel gezelligheid. Het is frisjes buiten maar zonnetje schijnt. Groetjes, Tine

francky spruytte zei

Bedankt Guido en Gerda voor deze vier interessante jaren over de geschiedenis van de tank in de eerste wereldoorlog. Leuk zo'n link naar alle blogs over dit onderwerp.
Groetjes.

Morgaine zei

Gelukkig blijft het allemaal bewaard lieve Gerda en Guido! Dus kunnen we altijd terug kijken!

Ik ben wel super benieuwd waar jullie nu mee gaan komen op de zondag voortaan, net als de matrasomkeerdag, zoiets, die mis ik best wel ;-) hahahaha

Ik wens jullie een hele fijne zondag toe!

X

willyduvel zei

Dat ga ik en zeker vele anderen missen he Groetjes

Haba zei

Goede morgen Gerda, een fijne maandag gewenst.

Marlou zei

Bonjour Gerda,

oui oui, en route pour des nouvelles aventures...
Ik kijk er naar uit!
We gaan voort!

Groetjes van Marlou

.

Kay ♥ zei

Je hebt gelijk het is maandag en het is meteen mijn laatste ' bijtanker ' zo te lezen. Jammer maar de weg ligt idd open voor nieuwigheden.
Deze blikvanger mag er beslist zijn. Zo maken ze het niet meer hoor.
Donc on verra y en route pour les nouveautés ♥

willy zei

een geluk dat me toch nog even konden bij-tanken Gerda..

prettige dag

Mijnnikonenik zei

Wie zit daar in de tank? Wat gaan we nog ontdekken van onze Guido alias LeFlamand? Ben benieuwd...

Haba zei

Goede morgen Gerda, een fijne dinsdag gewenst.

Morgaine zei

Goedemorgen Gerda! Ik zie nog niets nieuws en ik moet zo al de deur uit, dus morgen kom ik weer buurten en wens jou alvast een hele fijne dinsdag toe!

X

pieterbie zei

Bedankt voor die interessante 4 jaren, Lefla!