donderdag 15 november 2018

7. Viering Willem I 20 oktober 2018 Tentoonstellingen en randanimatie

Rond de viering van Willem I op 20 oktober laatstleden in Gent ging bovendien enkele randanimaties door zoals ‘Willem I en de Gentse Floraliën’ in het Sint-Baafshuis of nog de controversiële tentoonstelling (klik) in de Sint-Baafskathedraal en natuurlijk de obligate straatanimatie.
Onze foto's ervan kan je hier (klik) bekijken.
Met deze potpourri zijn we aan het einde gekomen van de gedenkwaardige dag die we door dit evenement mochten meemaken.

13 opmerkingen:

Yova zei

Goedemorgen Gerda,

Bellen blazen zien wij ook de Dam Amsterdam. Maken heel grote bellen blazen ervan. Het is zo mooi gezicht. Kinderen gaan achteraan om te stuk te maken. Hebben plezier erin. Pis potten is apart gezicht op de foto. Tentoonstelling is boeiend om te zien. Iets weer van vroeger oorlog is gebeurd is geweest. Mooie foto's geworden. Fijne dag.

klaproos zei

supermooi gerda, die bellen blaas,
en de muur op de toilet heeft ook mijn aandacht,
wat mooi zeg,

weer genoten en erg fijn dat jij ook zo'n heerlijke dag hebt gehad,

dag lieverd
xxx

Marlou zei

Goedemorgen lieve Gerda,

wat een gave potpourri...
Die bellen in de lucht: pure poëzie!
Je kunt wel zien, dat jij een waarachtige fotograag bent!

dag!
Groetjes van Marlou

.

Lutje zei

bellen blazen is iets heel anders dan in onze jonge tijd als je deze randanimatie ziet, maar daarom niet minder leuk.
Die muur in die tentoonstelling is heel mooi
Een @->- voor jou.

Kay ♥ zei

Deze foto op zich steelt de show al.
Knap album om naar te kijken, hier spreekt zeker een voorliefde uit
voor mens en kunst. Liefs

Morgaine zei

Een hele goedemiddag lieve Gerda, een beetje later dan anders, maar hier ben ik dan. De foto's van de bellen, wauwie de wauw! Die zijn ronduit het meest mooi in deze prachtige serie!

Ik heb wederom genoten van deze hele serie en ben benieuwd waar je ons nu heen gaat brengen :D

X

Lies zei

Een bellenblazer geeft die speelse noot...
Lie(f)s.

Haba zei

Goede morgen Gerda, heerlijk bellen blazen, dat doe ik ook graag met mijn kleinkinderen, nu met Laura als we buiten spelen. We kijken de bellen na tot ze uit elkaar ploffen. Straks als Aiva wat ouder is ga ik dat ook met haar doen, ik geniet er zelf ook van. De oudste is er nu te groot voor maar met hem heb ik ook de mooiste bellen geblazen.
Kortom ik geniet er zelf ook altijd van, de mooie regenboogkleuren die je ziet het is puur plezier voor mij.
Ook je andere foto's zijn natuurlijk weer mooi zoals altijd. Ik wens je een fijne vrijdag toe.

Marlou zei

Lieve Gerda,

vanuit Haarlem een hartelijk en fijn weekend toegewenst!
Groetjes, ook aan Guido van Marlou

.

Cor zei

Wat een kunst met die bellen zou ik willen zeggen en vooral knap om dat vast te leggen.

John zei

Goeiemorgen Gerda, en een excuus voor mijn late reactie op dit blog maar had het niet eerder zien staan.
De tweede foto, de bellen, prachtig vastgelegd. Kijk dat lukt met een degelijke camera. Dat was me met mijn telefooncamera niet zo gelukt denk ik.
Het was nog een hele happening dit gebeuren rondom Willem.

Ik wens je een fijne zaterdag

francky spruytte zei

Mooie vezameling foto's.
Die met de wc's trekt mijn aandacht.
Groetjes.

pieterbie zei

haha, altijd leuk de randanimatie.
Wat ik vergat te zeggen bij de vorige post: jammer dat Lefla er mee stopte, maar respect voor de 4 jaar.