donderdag 18 oktober 2018

Oostende: de haven bis

Drie veerboten van de gratis veerdienst in Oostende zijn van kunstenaar Roger Raveel (klik). Raveel bepaalde niet alleen het beeld van de romp, maar ook de kleuren van de passagiersruimte en de naam. Met namen als 'Roger Raveel', 'De Nieuwe Visie' en 'Het rode vierkant op de zee' passen de boten perfect in zijn oeuvre.

Zoals in mijn vorig logje (klik) beloofd laat ik jullie hier ook de impressie (klik) van de haven van Oostende zien die Guido alias Leflamand er maakte.

16 opmerkingen:

Lutje zei

het is zeker fijn om naar boten aan zee te kijken, zeker als je er zo vlakbij bent
Op zee; geeft voor mij een rustgevend gevoel
Een @->- voor jou

Kay ♥ zei

Zo we mogen weer meevaren, niet in het zilte nat dan wel door het mooie fotoalbum. Zo kan ieder van ons toch meegenieten en de info gretig tot zich nemen. Toppie! Groetjes maar weer ♥

Yova zei

Goedemorgen Gerda,

Wat geweldig dat je boten kunnen kijken. Omheen is indrukwekkend uit. Prachtig om te zien. Haven is ook geweldig te zien. Sommige foto ziet indrukwekkend uit. Prachtig! De ene foto's met meeuw stapje vooruit is echt schitterend om te zien. Mooie foto's geworden.

Fijne dag gewenst.

Morgaine zei

Foto 6 en de meeuw, prachtig gedaan Guido! Love those the most!

Heerlijke reportage weer en ik wens jullie een hele fijne dag toe!

X

Tine de Jong zei

Ook deze serie is weer erg mooi. Bootjes kijken altijd wel een genoegen want zij vertellen ook een verhaal zoals jij dit logje weer heeft ineen gezet. Groetjes en mooie momenten wens ik jullie.

klaproos zei

Guido en jij kunnen wel tegen elkaar op wat klikken aan gaat Gerda, prachtige serie weer,
van een heerlijk uit,
lekker zonnig he
xxx

John zei

Goedemiddag Gerda,

Wederom weer genieten van je foto's. Van je wederhelft bedoel ik dan want hij nam ze. Ik zie wel verschil in jullie werk. Zien jullie dat zelf ook?
Hopelijk hebben jullie niet alleen plaatsjes geschoten maar zeker ook genoten van de omgeving. Er is heel wat te zien.

Fijne dag nog.

Suske. zei

Guido's foto's mogen er zeker en vast wezen.
Mooie rondleiding in deze havenbuurt.

Haba zei

Goede middag Gerda, worden meeuwen onderzocht omdat dit exemplaar geringd is? Mooie foto's weer, maar dat kan ik iedere keer wel neertikken :)

Marjolijn. zei

Mooie plaatjes van alles wat er te zien is in de haven...!
Fijne avond.

Lies zei

Een veer -> dat is vakantie !
Lie(f)s.

Kay ♥ zei

Een dag vol geluk, een knappe bijdrage hier, dat is wat ik u wensen mag en tot later ♥

Haba zei

Goede morgen Gerda een fijne vrijdag gewenst.

willy zei

een mooie reeks uit de oude havenbuurt Gerda

het museum van Raveel in Machelen is ook wel de moeite waard

prettige dag

willyduvel zei

Wie is de knapste "klikker" ?? Moeilijk hier een antwoord op te vinden Grts

pieterbie zei

jaja, Lefla zet hier mooie beelden neer van onze haven.