donderdag 20 september 2018

Gentse Feesten 2018: Kermis

Bedankt lieve webbies voor het medeleven en de goede raad die ik op mijn vorig logje (klik) mocht ontvangen. Ik moest het allemaal even laten bezinken en verwerken maar nu gaan we gezwind weer verder met het bloggen.

De kermis op de jaarlijkse Gentse Feesten (klik) is altijd iets waar we graag eens naartoe trekken zonder echter op de één of andere attractie te kruipen. Dit is meer iets voor het jonge grut dat er zoals de bovenstaande foto bewijst heerlijk van geniet. 
De rest van mijn kleine reportage kunnen jullie hier (klik) bekijken.

17 opmerkingen:

pieterbie zei

Wat een zalige foto heb je hier gepost, dat kind lacht zo mooi, ik word er vrolijk van en had dat net nodig.

Jij wellicht ook na de tegenslag met je blog. Maar jij en ik hebben al wat tegenslagen gekend in blogland en wij laten de moed niet zakken door zo'n dingen, niet?
Wij overwinnen technische problemen met blogs, wij zijn sterker dan dat.

Voor de rest kan ik alleen maar bewondering uiten voor gans dit vrolijke album. Het geeft mooi het kleurrijke van de kermis weer en ik zie overal vrolijke mensen en gezichten.

Je hebt je foto's goed gekozen en ook goed gemaakt, uiteraard.

Suske. zei

Een mooi en vrolijk fotoalbum.
Leuke attrakties.
Blij dat je die tegenslag achter je gelaten hebt.
Fijne donderdag.

Lies zei

Dolle pret !
Lie(f)s.

Haba zei

Goede morgen Gerda. Wat een leuke foto, als ik nog jonger was geweest had het me heerlijk geleken om in zo'n bal over het water te gaan. Maar nu geniet ik wel van de kinderen die er zoveel plezier mee hebben.
Ik wens je een heel fijne donderdag toe.

klaproos zei

ohhh gerda, zo'n waterballon dat lijkt me nog weleens leuk om in te zijn, maar de andere atracties... amaai, ik word al een beetje misselijk van het kijken ernaar:-)
die tijd is wel voorbij,

prachtige serie foto's heb je genomen gerdakelief
xxx

Lutje zei

kermis en foto's zijn zowiezo altijd plezant
maar je hebt ze weer heel goed gemaakt, want ik kan niet goed foto's maken als iets beweegt..
Een @->- voor jou.

Yova zei

Goedemorgen Gerda,

Je vorige log is zeker heel erg dat je reacties weg is. Onbegrijpelijk dit gebeurt is. Maar gelukkig is je foto's nog.

Deze lig ziet heel vrolijk uit in Gentse feesten. Mooie foto's heb je van gemaakt. Water bal ziet erg leuk uit. Ik noem maar zo. Leuke foto's heb je gemaakt Gerda.

Ik wens je alvast fijn weekend.

willy zei

pret op de vrijdagmarkt...


en knap in beeld gebracht Gerda


een aangename dag gewenst

Terrebel zei

Het is een zwaar leven, werken op de kermis maar als je die lachende gezichten ziet weet je waar je het voor doet...Heerlijk sfeervol in beeld gebracht, lieve Gerda!

Marjolijn. zei

Dat is wel grote pret in die ballonnen op het water...!!
Fijne avond meis.

A van de Aa zei

Alles kan je kwijtraken Gtje, ook de bits en bytes in Digi land.....
Maar je gat weer vrloik door, *Big smile*
Fijn weekend.

Yova zei

Goedemorgen Gerda,

Sorry van schrijf foutjes van mij. Fijne dag voor jullie beide.

Haba zei

Goede morgen Gerda een fijne vrijdag gewenst.

gilbert torfs zei

Morgen Gerda,
dat blijkt daar echt leuk te zijn voor naar te kijken,maar zo als je zei niet voor ons!
wat ouden de mensen dan denken(kijk het oud zot is er)hihi
maar van het kijken kan je ook genieten é nog en fijne dag

John zei

Goeiemorgen Gerda,

Ik heb in mijn jonge leven een jaar op de kermis gewerkt. Zwaar maar erg leerzaam, en ik heb een geweldige tijd gehad.
Het blijft altijd een beetje trekken, maar ik zou nooit meer willen werken in die branche. Maar even gezellig over een kermis zwalken is altijd leuk. JE foto's ook.

Fijne dag.

fotorantje zei

mooie sfeerbeelden, kermis is leuk om eens naar te kijken
maar zo zwieren haha niks voor mij
en in zo'n bal zou ik claustrofobie krijgen, schrik dat ik geen lucht meer zou hebben
eendjes vangen, ja dat is meer iets voor mij :-)
gezellig weekend

willyduvel zei

Verdorie Gerda …..hebben Jullie geen foto's van in de ballon ?? of komen die nog ?? Grts