zaterdag 4 augustus 2018

Weekend!

Jammer, maar kastelen (klik zijn bij jullie precies niet in trek, of speelt er iets anders misschien, zoals vakantie in het verre buitenland? Dus gooien we het even over een andere boeg: we blazen het weekend feestelijk in met deze leuke trompettist die op de Gentse Feesten te zien en te beluisteren was onder de stadshal, in de volksmond de 'schaapstal' geheten hihi. Geniet er allemaal van!

Update: bedankt Pieterbie (klik) voor de aanvulling, het is inderdaad Jean-Pierre van de Medody Makers, de naam was me ontschoten...

11 opmerkingen:

Yova zei

Goedemorgen Gerda,

Lekker voor jullie feesten. Veel plezier met jullie feetjes. Gent is altijd wel wat te doen. Fijn weekend.

Yova zei

oja mooie foto.

pieterbie zei

Volgens mij is deze trompettist een Oostendenaar en woont hij in het verlengde van mijn straat :-)
Aanvoerder van de Melody Makers, lijkt mij.

Ik had toch interesse voor de vorige post, dacht ik. Ga nog eens checken.
Leuke foto van Jean-Pierre, in volle actie.

Lutje zei

ik blaas samen met jou het weekend in!
Een @->- voor jou.

torfs gilbert zei

Morgen Gerda,
niet van wakker liggen hoor voor iets serieus staan ze niet in de rij als het roddels zijn alle maal aanwezig.
dat is detrend
ondervind dit al lang,
maar doe gewoon verder Gerda ik vind het wel leerrijk om te zien en te lezen.
nog een heelfijne zaterdag

willy zei

dat is een goede start van het weekend Gerda

geniet er van

ps: Ingevolge een computercrash zal ik minder actief zijn op mijn blog

Lies zei

'k Kan 'm bijna horen...
Lie(f)s.

John zei

Goeiemiddag Gerda,

Het is gewoon de zomer. Vakantie en dergelijke. Je ziet het in heel weblogland. Niet te veel wakker van liggen.
Hij zal beslist goed kunnen trompetteren. Zo ziet hij er iig uit :D
fijne zaterdag!

Marjolijn. zei

Fijn weekend meis...!
Laat hem maar lekker toeteren...!!

Tine de Jong zei

De meeste zijn vast nog op vakantie hoor. Ga zelf ook soms dagjes uit en niet altijd met dit warme weer lekker om aan de laptop te zitten. Mijn laptop is volgende week ook even op vakantie want heeft na hard werken ook weekje vrije dagen verdiend. Wens je alvast mooie dagen en heerlijke nieuwe week. Nog even wat op het natuurwebsite zetten en dan is het werk daar ook weer gereed voor een week. Groetjes, Tine

Walter zei

Nou Gerda, voor jouw prachtige kastelenfoto's neem ik graag altijd wat tijd!