donderdag 11 december 2014

Uit de oude doos...


En voor wie het gisteren (klik) niet kon geloven dat Leflamand en ik ooit, in een ver, grijs verleden nog samen in de kleutertuin zaten: de bovenstaande foto is er het bewijs van hihi!

En dan nog even dit: sorry voor de spamcode, die staat effectief uit bij mij, net zoals bij zoveel andere bloggers, maar je komt ze blijkbaar tegenwoordig overal tegen. Hopelijk gaat het slechts om een tijdelijk ongemak en zal blogspot het snel verhelpen want zo is een bezoek aan de diverse webbies een hele opdracht. Bedankt dus dat jullie blijven reageren en maak er een leuke dag van!

25 opmerkingen:

Lutje zei

je bent ook nog eens even oud...
je bent heel goed in de buurt gebleven;
das wel makkelijk.

Marjolijn. zei

Mooi die oude foto met brave kindjes...!
Fijne dag vandaag meis.

pieterbie zei

jou herken ik, Guido is minder goed te herkennen zo op de laatste rij.
Mooie herinnering.

Ferry - Jacqueline zei

Wat leuk dat je oude foto van vroeger. Jullie kennen heel lang. Dat is zeker apart.Ik vind zo knap dat jullie hebben bewaard. Ik hoop het ook Gerda wat je gezegd hebt de laatste zin bij ons. Gelukkig gaat wat beter.
Fijne donderdag gewenst.

Haba zei

Goede morgen Gerda, wat een schattige kindjes allemaal, ik zou je er niet direct uit herkennen,misschien even vergroten dat ik het dan kan zien. Leuk dat jullie toen al bij elkaar in de klas zaten.
Ik heb de spamcode bij mij weer uitgezet en dat gaat tot nu toe goed gelukkig.
Ik wens je een heerlijke dag toe.

Kay ♥ zei

Twee kleine ukjes
die zaten samen in een school,
beiden werelds en toch nog frivool

hij zag haar wel zitten,
maar zij dacht larie en apekool
wat moet die jongen van mij
met zijn korte broek en afgezakte sokken?

maar tevens dacht zij :
hij heeft zo'n lieve blik
misschien is hij die prins
waarover ik
lees in mijn boekjes

de tijd ging voorbij
en 't leven stond niet stil,
elk ging zijn eigen weg
maar in een stil
moment, dachten ze wel eens aan elkaar

en jaren later
niemand had het nog verwacht
stonden ze tegenover elkaar
en hij zij: mijn gedacht!

jij bent mijn en ik ben jou ...
en zo schreven jullie een sprookje op zich.

Mooi ♥

A van de Aa zei

Het is een foto, uit de tijd dat jongetjes stom waren en meisjes onbegrijpbaar voor die jongetjes ;-)


OT, al het gespinsel met *wing* ;-
En alle reacties met een korreltje zout, dus een pak zout bij de hand houden Gtje.

John zei

Goedemorgen Gerda,

Jaja, maar ik herken jullie helemaal niet :P wie zegt.. Nee, ik geloofde je gister al. En ik vind het echt geweldig dat jullie leven zo in elkaar liep.
Dat moet wel een hele fijne relatie zijn. :)

Tja, die spamcode.. Het is echt een ramp. Vooral ook omdat sommige met kleuren werken en ik kleuren blind ben en soms enkele minuten bezig ben eer ik op publiceren kan klikken. En dan bij bloggers die zelf amper de moeite nemen meer dan een paar woorden te typen..
Hier blijf ik komen :)

OT: mijn mail komt er eerdaags aan.

willy zei

dat is wel heel bijzonder, dat jullie die foto nog hebben...Gerda..

prettige dag

Chantal zei

wat leuk dat jullie toen elkaar al kende...

Anoniem zei

Oeioei, toen zaten jullie nog heel ver van elkaar. Of was het enkel bedrog voor de camera en hadden jullie stiekem al iets afgesproken voor de latere toekomst? Leuk zulke oude foto's, zelf hebben we een heel pak oude familiefoto's, waarvan we er jammer genoeg heel wat niet kunnen identificeren. Maar hier is de tweeling duidelijk te onderscheiden. En ja spam, zommigen misbruiken het internet, met alle nare gevolgen van dien.

Terrebel zei

Geweldig! En grappig ook want behalve dan dat de ene nu iets meer haar heeft en de ander nu iets minder zie ik nauwelijks uiterlijke verschillen met eh...30 jaar geleden...;-)

Boerin zonder Naam zei

Ach...... mijn man en ik kennen elkaar nog van het consultatibureau! We schelen slechts 45 dgn in leeftijd. En als je elkaar al zoang kent; dan weet je wat je aan elkaar hebt.

Die spamcodes zijn lastig, ik weet het. Bij blogen.be zitten ze ook standaard in het pakket.

Mieke zei

Hoe tof dat jullie elkaar al zolang kennen en nadien weer tegen het lijf gelopen zijn. Dat was vast voorbestemd. Nog heel veel geluk in de toekomst.

Mirjam Kakelbont zei

De kleuterschool... Soms zou je wensen dat je er nog heel even op mocht zitten. Als kleuter dan ;-) Heel bijzonder om iemand zo lang te kennen!
Liefs Kakelino

thatfullmoonguy zei

Schitterend die foto! Ja, wat gemeen was dat hè om ons dan opeens te scheiden. Bij jullie is het toch goedgekomen :) Ik heb haar precies nog één keer teruggezien, na 30 jaar of zo, maar ik herkende haar onmiddellijk! Ik stond natuurlijk aan de grond genageld. Ach, ze zou mij toch niet herkend hebben. En ze kwam langsfietsen, het was ook een beetje lastig om haar aan te roepen. Nou jaaaa... het heeft niet zo moeten zijn.
Zucht...

thatfullmoonguy zei

O, ik las dat Guido niet werd herkend, maar dat vind ik wel hoor. Zelfsss..... jou herken ik wel! Maar dat zijn van die dingen , die je soms wel ziet en soms niet.

christiene zei

Gerda,wat is dit leuk als je elkaar als kleuters kent.
wie had dat kunnen denken dat deze twee voor elkaar bestemd waren.
Een leuke foto Gerda en een leuk stel.
Groetjes Christiene...........

Renesmurf zei

ja, goed om te beseffen, iedereen is ooit een baby geweest, en een kleuter.

Albert y Mara fotoblog zei

We snappen echt niet dat je het bewijs moet leveren met een prachtige nostalgische foto zoals we er in die tijd bijliepen. We geloofden je meteen dat jullie elkaar al lang kennen vanaf de kleutertuin en pas later toen jullie allebei studeerden "en amore" gingen.
Dan even over die spamcode, wat zeuren sommigen mensen toch, als je het niet kan lezen, gewoon de regelhaak omhalen en er verschijnt een nieuwe kode.
VRAAGJE: Moet je bij ons kode invullen en is die altijd makkelijk te lezen? We horen het graag van je.

Wim zei

Heel leuk zo'n foto, maar zo te zien was je oog nog niet op "hem" gevallen ;-) )))

Lutje zei

ik ben te vroeg, ik zal terug moeten komen

Haba zei

Goede morgen, net als Lutje moet ik later op de dag nog terugkomen. Maar ik wens je al een fijne vrijdag toe.

Anoniem zei

die oude foto's zijn zoooo leuk!!!

fotorantje zei

aller schattigst!!!