zaterdag 1 november 2014

Raar maar waar!


Deze afsluiter van de week laat zien hoe hard onze Leflamand door zijn collectie gebeten is: ga maar eens met de muis over het plaatje *wink, big smile*! En daarna hop, het weekend in lieve webbies!

OT: misschien hadden jullie een iets ingetogener log van me verwacht nu de doden worden herdacht. Maar aan onze geliefden denken we elke dag, of ze nu gestorven zijn of uit ons leven verdwenen, zoals onze zoon. En aan diegenen die het eigen leven in al die oorlogen verloren en nog verliezen wordt hier wekelijks denk ik genoeg aandacht geschonken op de bij-tank-dag. Toch?

21 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Gerda, de doden zijn niet alleen op 1 nov in onze gedachten, bovendien, die hebben ook hun humor nog wel bewaard denk ik.
Leuk gedaan met Leflamand zo op de foto.
Ik wens je een fijne zaterdag toe.

Lutje zei

ik ga pas maandag naar het kerkhof, ik hou nie zo van die drukte op allerheiligen, ik denk meer aan de dag waarop het overlijden was.
je plaatje is leuk, je held verandert in een andere held, gewoon door erover te gaan;-)

klaproos zei

je hebt gelijk gerda,
jij bent geen eenheidsworst,

doe het maar zoals voor jou goed voelt,
dan is het altijd oké.
flaatje toch:-)
het siert je:-)

lieve groet,
xxx

pieterbie zei

ik verwachtte helemaal geen ingetogener log, hoor. Ik doe ook niet altijd mee aan 'het moment'. Vandaag dacht ik er nu toevallig wel aan :-)

OT: het skelet van gisteren: Winter Wonderland in Hyde Park Londen 27 of 28 december vorig jaar, denk ik. Winter Wonderland is een gigantische kermis met ook veel eettenten.

John zei

Goedemorgen Gerda,
Dat heb je erg leuk gedaan met de foto :D maar wat een allerleukst tankje is dat zeg. Het roept iets in me op maar ik weet niet precies wat.

Over de doden en verdwenen mensen heb je gelijk. Ik denk ook elke dag even aan de mensen die ik liefhad en die niet meer in deze wereld zijn.
En ik kan me voorstellen dat jullie jullie zoon erg missen. Ik zou kapot gaan van verdriet als ik die van mij niet meer zag.

Ik hoop dat je toch een hele fijne dag hebt Gerda. GEniet van het weer. We boffen

Ferry - Jacqueline zei

Wat heb je mooie foto gemaakt. Doden is ook heel erg. Toen was ook heel erg geweest. Het kan wel voorstellen dat je zoon missen. Je vorige logje schrok in wel van. Brrr...... HALLOWEEN IS BEST WEL ENG.
Ik wens jou zonnige weekend toe!
Groetjes Jacqueline & Ferry.

Marjolijn. zei

Als we alleen vandaag of morgen zouden denken aan diegene die gemist worden is het niet goed genoeg.

Mooie bewerking heb je gemaakt meis.
Fijne dag vandaag.

Mieke zei

Zie hier vaak heel onverwachte dingen. Verrassend en leuk.
Prettig weekend

fotorantje zei

tof karretje met een heel leuke bewerking

tuurlijk denken we alle dagen aan onze overledenen, maar het mag iets extra zijn op zo'n dag of anders op hun eigen verjaardag
zelf mijd ik het kerkhof op 1 en 2 novem. dan is het veel te druk, liefst ben ik daar helemaal alleen

geniet van de zon Gerda

lolbol zei

mooi log zeg dat mooi echt heerlijk om naar te kijken zo ,mooi gisteren avond Halloween met de fiets viel nog mee 1uur thuis in nacht
ik wensje nog fijne weekend toe
hier is zelfde gedacht over 1nov
groetjes antony

Suske. zei

Mijn herinneringen draag ik in mijn hersenen en hart mee. Niets mis met naar het kerkhof gaan op zulke dagen, maar mij zegt het niets.
Mooi kanon heeft die soldaat. De dames zullen tevreden geweest zijn.

Renesmurf zei

Dat heb je mooi gemaakt!
En dat toch? op het eind is zoeken naar bevestiging, en dat is niet nodig op een weblog.

Boerin zonder Naam zei

Aha..... Le Flamand is aan het bij tanken..... Was hij uit gehalloweend?

A van de Aa zei

Die in ons hart vertoeven zijn altijd bij ons G.

En door die wilde zoenpartij van gisteren, neemt Lefla je nu op de korrel.....
Fijn weekend.

Lies zei

Superleuk gespeeld van je, Gerda !
Hier wordt ook 'voortgeleefd' met hen die er niet (meer) zijn.
Lie(f)s.

Merel zei

Leuk plaatje en het is inderdaad zo dat we altijd aan de doden denken

Albert y Mara fotoblog zei

Boom boom het kanon gaat af.
Komt dat zien Guido op de plaat.
Een plezante combinatie van de dood met het leven. Prima invulling voor de 1e november. En morgen is het weer oorlog wat de klok slaat.

Wim zei

Ik hoop dat het snel terug in orde komt met je zoon Gerda.

Haba zei

Goede morgen Gerda, een fijne zondag gewenst.

Lies zei

@Sorry, Gerda, 'k bedoelde dat ik aan de lieverds die mij zijn ontvallen blijf denken, heel vaak. Gelukkig niets erg thuis...
Dankjewel voor die open deur... !
Fijne zondag !
Lie(f)s.

Anoniem zei

whawhaha ik zie dat je je humor terug gevonden hebt! Goed zo meid, het leven is te kort, hoor wie het zeg. Ik denk ook aan mijn dierbaren maar liever in mijn hart.