maandag 7 mei 2012

Oudenaarde


Komen jullie, na een lekker ontbijtje, met Lefla mee de stad Oudenaarde (klik) in? Het wordt een kort tripje (klik) want het weer was, zoals het de hele lente al is, niet bijster mooi. Maar één ding is zeker: we doen het beslist nog eens over, er is immers zo veel te zien... en zijn jullie dan ook weer van de partij? Ik wens jullie ondertussen een fijne nieuwe dag en dito week toe, geniet ook daar van... Zelf ga ik voor mijn eerste nabehandeling van een reeksje van drie vandaag.

20 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Toch een mooi tochtje meis, ook al kun je zien aan de glimmende steentjes dat er flinke buien vielen.

Succes vandaag hé, zet 'm op..!!
Denk aan jou.

LUC zei

Inderdaad Oudenaarde is een heeeeeeel mooie stad !

Kay ♥ zei

Ziehier
ons meiske toont de Lefla
wij kijken met plezier
gooi de remmen los
we gaan op tour
we kennen Oudenaarde redelijk goed
maar hier volgt een cursus
spoed, om nog meer te leren kennen.
Ze gaat ons weer verwennen
met van alles dat we nog niet weten ...
maar eerst ga ik zelf een boke eten.
Morgen komen we weer langs
het wordt hier vast weer
ontspannend en leerrijk.
Lekkere karamelmaandag gewenst! ♥

klaproos zei

jammer dat de regen een spelbreker was deze keer gerda, maar zi ehet zoi :-)
het gefet jullie een goeie reden om terug te gaan:-)

een prachtige serie van die luchtfietsen:-)

xxx

Lutje zei

een zwaar dagje dus voor jou, ik wens je veel sterkte!
Oudenaarde ziet er wel mooi uit, ik was er nog nooit...

Chantal zei

Da's een fikse tas koffie.... Lefla lust hem wel...

christiene zei

Ha Gerda,wat mooi je zet eerst je lief in het zonnetje.
Al hoe wel het goed te zien is dat het geen lente is
ik zie zelfs mensen met een muts op.
Je hebt toch mooie beelden gemaakt.
Gerda vandaag streep je er weer een af.
Weet dat ik aan je denk,
Groetjes Christiene.

Terrebel zei

Veel eh...plezier met de nabehandeling, lieve Gerda. Ik weet zeker dat men jou goed behandelt! Ook in Butzbach was het erg regenachtig maar als het zonnetje in je hart schijnt...;-)

merel zei

ik ben er nog nooit geweest , toch ook wel een mooie stad

Is de behandeling goed meegevallen

fotorantje zei

regen maakt zo'n uitstap altijd iets minder
maar Oudenaarde blijft een pareltje en dat toon je op je foto's
de vliegende fietsen zijn super!

willy zei

er is nog heel wat meer aan gebouwen te zien Gerda,zoals bv het begijnhof, het gerechtsgebouw,...enz

een beetje jammer dat het weer niet erg meezat...

en hopelijk viel het vandaag toch mee

groeten

Lies zei

Hou de moed erin hé, Gerda !
En Oudenaarde..., daar gids je ons wel nog eens door !
Lie(f)s.

antony zei

nou ik denk niet dat ik mooier foto,s maak hoor ,je heb dit prachtig getoont moet er maar op komen
en heel veel strekte met je behandlin g
groetjes antony

Renesmurf zei

Het smaakt zeker naar meer! En wat in het vat zit verzuurt niet.
En met mooier weer is alles ook veel mooier.

pieterbie zei

Nabehandeling: klinkt weer redelijk griezelig.
Ik wens je er heel veel succes mee en weinig last.
Mooie foto hier van Lefla.

Albert y Mara fotoblog zei

De foto's van het station Oudenaarde vind ik geweldig. Zijn die op groter formaat te ontvangen via de e-mail? Als spoorfreak zou je mij daar super blij mee maken. Bij voorbaat dank.
Saludos de Albert

curieuzeneuzemosterdpot zei

ondanks het slechte weer stralen je foto's, gerda!! ;-))

je hebt je duidelijk kunnen uitleven, want er valt vanalles moois te zien en te bewonderen!!

ik hoop dat je nabehandeling meegevallen is!!

Wim zei

Het is weer G(H)ans Anders hoe jij een stad bekijkt. Knappe reportage,

Leo zei

Is dat ver van Gent vandaan??? Ken het plaatsje niet, maar als het echt zo mooi is dan zetten we het graag een keertje op de reisagenda....

Anoniem zei

Voor de derde keer proberen we een reactie neer te schrijven. Je partner met zijn karakteristieke kop (oeps) hoofd en zijn kleurrijk uiterlijk daarmee heb je het grote lot gewonnen Gerdaake en al de rest (ontplof)
Maar je bent er weer schitterende beelden aan overgehouden die wij na dat ontbijten graag bekijken en bewonderen!