zondag 6 mei 2012

MOU 3


De wandtapijten zijn er gisteren precies niet goed in gegaan hé? Maar vandaag heb ik iets anders dat mogelijk beter zal bevallen. Vraag me niet wat dit is, misschien weten mijn slimme webbies het wel en dan hoor ik het graag. Zelf vond ik dit gewoonweg een schitterend hebbeding dat ik in de afdeling eclatant zilverwerk (klik) van het MOU (klik) in Oudenaarde spotte. Het lijkt wel een beetje op de wereld in een als fijne kant uitgewerkt etui. En weet je wat? Ik hoop dat jullie zondag er ook zo briljant zal uitzien: een mooie belevingswereld in een gouden doosje!

16 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Mogge meis,
Ja daar staan mooie attributen tussen, maar dat uiltje vond ik het mooiste.
Niet te veel tierlantijntjes, daar hou ik wel van.
Fijne zondag meis.

Chantal zei

Wat een mooie foto vandaag Gerda

kruidje zei

Er gebeurd veel bij jou - nog de condoleanties voor je mooie kat.. Het gouden doosje voor al je wensen - wat wil je nog meer en zal die nou ook nog vleugels krijgt dan het helemaal mooi! Ik moet denken aan zwerkbal bij Harry Potter, waarin een gouden bal voorkomt, die vleugels had..

Lutje zei

ik weet niet wat het is, maar het is wel heel mooi....

klaproos zei

die eikeltje, het uikeltje:-)
en het onder de gordel bestek,
wowwwww, wat mooi gerda,
nee lieverd, ik kan je ook niet helpen, maar was er daar in het museum niemand die je dat kon zeggen:-)

je staat daar precies lekker curieus voor die kast te kieken :-)

da's mooi gerda, genieten van zoiets,
hoop vandaag voor jou ook,

ik ben in je buurt:-)

xxx

Yvette zei

ja dat was ook mijn eerste gedachte..een wereldbol
mooi is het wel

hoop dat het je goed of althans een beetje goed gaat.
ik denk aan je en ook ik ben in je buurt alleen in gedachte dan niet zoals klapper fysiek.

dagdag

christiene zei

Een mooie serie en een Gerda die als laatste uit zwaait.
Voor jou een zondag met een gouden randje.
Lieve groetjes Christiene.

Lies zei

'k Ben daar heel slecht in Gerda, 't is wel een juweeltje van een foto !
Lie(f)s.

pieterbie zei

Geen idee wat dit zou kunnen zijn, 'k vind het wel heel mooi.

willy zei

zoiets raad ik nooit Gerda....

fijne zondag !

Renesmurf zei

Ik vind dingen raden zo mogelijk nog dommer dan iemand een fijne dag toewensen.

Het glimt en het glittert en jij vindt het vast erg mooi!

sloeber zei

zou niet weten gerda,
dikke knuffel en hopelijk veel zon deze in je leven

Albert y Mara fotoblog zei

We weten niet wat het is, maar alles wat goud blinkt vindt dat eksterpaar bij ons in de tuin vast wel leuk. We zien je antwoord morgen wel in een albumke van je. Of niet soms. 's Middags scheen de zon flauwtjes, maar vanwege de noordoostenwind was de gevoelstemperatuur 10 graden. Meer ook niet. Dus geen echte zon-dag.
Gewoon een extra drankje genomen op de gezondheid van onze oudste zoon, want die is vandaag jarig.
Groetjes Mara

Han zei

Was de aarde al rond in die tijd Gerda? Anders zou ik het wel weten!

Wim zei

Geweldig snapshot van een schilderij ;-)
(laatste foto)

curieuzeneuzemosterdpot zei

mooi is het inderdaad, gerda, maar wat het is, of waarvoor het dient ..
da's ook mij een raadsel. ;-))

jouw album zit vol kostbare kostbaarheden, gerda! :-))

mooi om zien ..