zaterdag 12 januari 2013

Hoera!


Mijn zusje verjaart vandaag, hiep, hiep hoera! Is het geen engeltje *wink, big smile*? En ik wil haar hier fêteren door haar kookkunst en organisatievermogen om leuke feestjes te bouwen even in de bloemetjes te zetten, of liever: in dit serietje (klik). Mijn kokkie Lafla en ik gaan proberen om er hier bij ons thuis ook iets leuks voor haar van te maken... En ik hoop dat jullie weekend even leuk zal worden!

vrijdag 11 januari 2013

Het moest eens gebeuren..


En dan nu een allerlaatste glimp van de kerstballen die nu aan een jaartje slaap toe zijn. Maar niet getreurd: morgen is het alweer feest lieve webvrienden! Kom dat zien, kom dat zien!    *wink, big smile*
En bedankt voor alle lieve wensen en de grote steun die jullie me in deze moeilijke periode betuigden!

donderdag 10 januari 2013

Zet 'm op!


   Mam waar is m'n feestneus, mam waar is m'n neus
   Waar is m'n feestneus gebleven
   Ik moet 'm hebben als ik naar een feesie ga
   Ik zag 'm net nog leggen in de la la la la la la
   Mam waar is m'n feestneus, mam waar is m'n neus
   Waar is m'n feestneus gebleven (...)
   naar © Toon Hermans
   *wink, big smile*

En ik hoop dat ik straks niet alleen mijn eigen feestneus terug vind maar 'm ook op mag zetten omdat ik na de hopelijk allerlaatste nabehandeling volledig genezen ben en slechts nu en dan op controle moet gaan... Feest dan een beetje met me mee lieve webbies, maar begin er nu al alvast mee door er een fijne dag van te maken!

woensdag 9 januari 2013

Huiswerk!


En hier is dan mijn huiswerk voor een heel jaar webbies, 52 keer de matras keren! En om het jullie wat makkelijker te maken zet ik ze maar allemaal in dit log, met wat erbij als extra voor volgend jaar... *wink, big smile*

dinsdag 8 januari 2013

Het tuinpad...


   En langs het tuinpad van m'n vader 
   zag ik de hoge bomen staan. 
   Ik was een kind en wist niet beter, 
   dan dat nooit voorbij zou gaan (...)
   © Wim Sonneveld

maandag 7 januari 2013

Aan het werk!


foto: Leflamand
En met deze geïmproviseerde kleine studio digitaliseerde ik de kaartjes van Lefla's tank-verzameling, zo'n 615 stuks... maar ondertussen zijn er alweer items bijgekomen hoor! *wink, big smile*. Het voorbeeld van moi aan het werk zal het, indien jullie werken moeten, misschien wat lichter maken om er aan te beginnen. Fijne nieuwe dag en dito week allemaal!

zondag 6 januari 2013

Bij-tank-dag


Zoals vorig jaar (klik) beloofd zal ik elke week of zo eens een log aan lefla's tank collectie wijden. Ik ga het mijn bij-tank-dag noemen *wink, big smile*. We beginnen met een kaartje, kwestie van nog even bij nieuwjaar te blijven... hoewel het wel wat wrang is van liefde te spreken vóór zo'n oorlogstuig hé?