zaterdag 26 januari 2019

Veilig van achter het raam...

Het was zo'n uitzonderlijk weer de vorige dagen dat ik het niet kon nalaten even de camera boven te halen om enkele foto's (klik) van het mooie sneeuwtapijt te maken. Van achter het raam natuurlijk want ik waag me nog echt niet naar buiten met die pijnlijke arm...
Ik ga proberen vandaag bij iedereen langs te komen al zal het dan wel ietsje langzamer gaan dan normaal en eventuele typefouten moeten jullie er maar bijnemen. Fijn weekend allemaal! 

16 opmerkingen:

francky spruytte zei

Dag Gerda,
Leuk om iets van je te vernemen.
Het was inderdaad oppassen met die sneeuw en ijs.
Toch maar voorzichtig zijn.
Fijn weekend.

willy zei

knappe winterse foto's uit eigen tuin Gerda


en voorzichtigheid lijkt me aangewezen

fijne dag

klaproos zei

ach Gerda, wat ziet het er gezellig uit hé in de sneeuw,
verstandig om binnen te blijven ja, je gaat zo weer om, als je pech hebt...
beterschap hé,
fijn om weer wat van je te horen
xxx

Marjolijn. zei

Zo is het voorzichtigheid geboden...!!
Maar fijn dat je toch weer een foto gemaakt hebt...!

Tine de Jong zei

De vele Koude dagen zijn al weer vertrokken maar dat logje van mij met titel had je vast gemist maar ze komen weer na het weekend als ik mij niet vergist.Je foto's van achter het raam dan wel gezien zijn heel mooi en zeker de kabouters die waren ingesneeuwd. Die hadden vast bij jou om aandacht geschreeuwd want ja zij zijn het ook die niet houden van de kou en hadden gehoopt dat jij ze warm binnen zetten zou. ;))

Doe het maar rustig aan met je arm en niet er veel mee doen. Laat het rustig genezen en houdt deze maar lekker warm. Weekend groetjes, Tine

Lies zei

Toch leuk vastgelegd, Gerda !
Lie(f)s.

Lutje zei

dit is echt een leuke tuin met een uitnodigende tafel
zelfs ondergesneeuwd :o)
Doe maar rustig aan met je arm, uit het oog is niet uit het hart
Een @->- voor jou.

John zei

Goedemorgen Gerda,

Ik zag je al voorbij komen op mijn blog. GEwoon rustig aan doen is het beste lijkt me. En dat deed je ook toen je wat mooie foto's nam van jullie tuin. Hier viel een stuk minder zie ik wel, en daar ga ik niet om klagen. xD de beste sneeuw is namelijk geen sneeuw :D

Fijne zondag, en rustig aan.

Haba zei

Goede morgen Gerda, sneeuw is toch erg fotogeniek, je moet er alleen niet door moeten. Een koude kip op je fotoke, hopelijk is die niet stukgevroren. Ik wens je een fijne zondag toe.

A van de Aa zei

Gtje, is da ff schrikken nu ik weer eens langs kan komen...…
Ik ken de uitdrukking een wit voetje halen … maar dit.... *Winkie*


Beterschap en hopelijk tot gauw weer.....

willyduvel zei

Heel blij om deze beelden te zien Gerda een bewijs dat met Je vingertje alles ok is (of doe Je dit met een door Je neus afstandsbediening ??(hihi)
Versterkende groetjes

Catherine Boone zei

Goedenavond Gerda, hoe de sneeuw kwam en weer voorbij ging. Mooie impressie heb jij gemaakt. Ik heb een bezoek gebracht aan het Muinkpark in Gent en de Drie Fonteinen in Vilvoorde om enige sneeuw te ademen. Veel beterschap en sterkte. Vriendelijke groet Catherine

Haba zei

Goede morgen Gerda, een fijne maandag gewenst.

Marlou zei

Goedemorgen Gerda,

ja... foto's maken kun je... en hoe!
Zelfs met een pijnlijke elleboog.

Liefs van Marlou

.

Liesbethblogt zei

Voorzichtig aan en niks forceren. De besneeuwde kip/haan vind ik erg leuk.

Haba zei

Goede morgen Gerda, een fijne dinsdag gewenst.