dinsdag 1 januari 2019

Nieuwjaar...


14 opmerkingen:

Lutje zei

Gerda en Guido,
Ik wens je een goed begin
en een jaar volkomen naar je zin.
Happy 2019 !!!!
En hier is een @->- voor jou.

Lies zei

Een gezond, liefdevol 2019, Gerda !
Lie(f)s.

francky spruytte zei

Mijn beste wensen voor 2019.

klaproos zei

gelukkig nieuwjaar lieve Gerda,
hoop dat al je wensen uit mogen komen

xxx

A van de Aa zei

G & G

Ik wens jullie een fantastisch 2019, maak er weer een mooi jaartje van.
Zodat je over 364 dagen kan terugkijken op 364 mooie dagen van 2019.

Haba zei

Goede middag Gerda, ik hoop dat 2019 jullie alleen maar fijne dingen zal brengen.

Marjolijn. zei

Voor jullie ook veel goede wensen...!

Terrebel zei

Die wens (en die bewerking!) gaat in een lijstje, lieve Gerda.
Beste wensen ook voor jou en voor hen die jij liefhebt.

Tine de Jong zei

Hallo beiden, dat vond ik een hele leuke wens en de mijne lees je op mijn blog.

John zei

Goeiemorgen Gerda,

Ik wens ook jullie een fijn nieuw jaar toe. Dat het een mooi jaar mag worden, en dat wij geoon weer mogen blijven genieten van je mooie foto's.
Bedankt voor de mooie bewerkingen de laatste week.

Een fijne 2de januari

Kay ♥ zei

Onze wederkerige wensen voor een gelukkig en gezond blog-jaar.
Mooi ingekaderd! ♥

Haba zei

Goede morgen Gerda een fijne woensdag gewenst.

Catherine Boone zei

Nu het nieuwe jaar aanbreekt, hoop ik dat het gevuld is met de beloften voor een heldere morgen. Gelukkig Nieuwjaar!

fotorantje zei

de allerbeste wensen, met bovenaan een goede gezondheid en veel creativiteit