woensdag 26 december 2018

Een stille wens...

13 opmerkingen:

John zei

Goedemorgen Gerda,

En het liefst ook nog daarna, maar het is ijdele hoop om dat te wensen vrees ik, hoe mooi ook de gedachte.
Mooie bewerking weer van jou hand.

Fijne dag

Lies zei

'k Sluit me aan bij Johns reactie, Gerda.
Lie(f)s.

francky spruytte zei

Inderdaad, liefst niet alleen deze week.
Mooie bewerking
fijne feestdagen gewenst Gerda.

Terrebel zei

Mooie woorden in een prachtige bewerking, lieve Gerda!
Vind jij het ook zo jammer dat mensen vaak niet meer durven te hopen?

Marjolijn. zei

Maak van iedere dag iets moois meis...!

mijnnikonenik zei

Dat deze stille wens mag uitkomen....

Lutje zei

mooie wensen, ik ben er gek van
Ik hoop met je mee
Een @->- voor jou.

Haba zei

Goede morgen Gerda, ik hoop dat jij ook fijne kerstdagen hebt gehad. Ik heb genoten de eerste kerstdag was iedereen hier en de tweede kerstdag waren we bij mijn dochter, Straks ga ik met mijn zoon en kleindochter de stad in. Jammer genoeg moet mijn schoondochter gewoon weer werken, dus zij kan niet mee.
Ik wens je vandaag een fijne donderdag toe.

willy zei

en dat mag gerust wat langer duren Gerda

prettige dag

Kay ♥ zei

Mijn wensen zijn jullie dromen, dat ze allen mogen uitkomen.
Prachtige bewerking alwéér ... doe dat zeker verder in het nieuwe jaar ♥

willyduvel zei

En hopelijk lukt het zo Grts

klaproos zei

ik voel je stille verdriet Gerda,
ik help je hopen dat dit nieuwe jaar je hoop in vervulling gaat
xxx

Nataaja zei

Lieve Gerda, Elke keer hoop ik dat het contact weer hersteld is. Maar als ik t allemaal zo lees helaas nog niet. Het is makkelijk gezegd om je vastgehouden aan de mooie dingen, en vlgs mij doe je dat al... Maar dat stille verdriet...onmenselijk... Maar blijf hoop houden. Hoop doet immers leven.😘 liefs Natasja