dinsdag 28 augustus 2018

Rondleiding in het Belfort met de Torenwachter: rondgang

We beëindigen deze rondgang in het Belfort onder leiding van de onovertroffen gids en torenwachter Willem Obrecht alias Dany (klik) met deze kers op de taart. 
Het belfort beklimmen is geen eenvoudige klus. Je moet heel wat trappen bedwingen, maar de beloning is een fabelachtig uitzicht over de stad waar Leie en Schelde samenkomen. 
In deze serie foto's (klik) kunnen jullie zien hoe mooi Gent wel is vanuit dit standpunt gezien...
Fijne nieuwe week allemaal!

14 opmerkingen:

Yova zei

Goedemorgen Gerda,

Wauw wat heb jij echt schitterend foto's gemaakt. Van boven kun je mooie foto's van maken. Mooie uitzicht hebben daar. Kerk tegenover is echt schitterend geworden! Ik heb je foto's en je verhaal genoten. Dank je wel. Jij ook fijne week. Ps:Gisteren kregen weer rot nieuws. Even bijkomen van schrik.

Lutje zei

ja, jullie kennen zelf al mooie plekjes en met zo'n gids kom je en weet je weer eens andere dingen
leuke reportage
Een @->- voor jou

torfs gilbert zei

Een goede morgen voor jou Gerda,

het moet gezegd worden het uitzicht is zeer mooi( je foto's ook natuurlijk)
ik geniet er telkens van als ik op je stekje kom.( al hoewel dat soms wat minder is maar soms gebrek aan fut)
Nog en fijne dag verder

Suske. zei

Mooi uitzicht van op dat Belfort.
De foto's zijn ook weer mooi.
Met mijn hoogtevrees zou het niets voor mij zijn.
Ik duizel nu al bij die foto's.
Groetjes.

John zei

Goeiemiddag Gerda,

Dat was een behoorlijke klim denk ik zo. Maar wat een uitziocht had je toen je eenmaal boven was. Ik vind deze foto's dus echt helemaal geweldig en een dik compliment waard.
Ik heb trouwens van heel de serie genoten. VAn mij mag je meer zulke reportages plaatsen.

Jij ook een fijne nieuwe week

Marjolijn. zei

Dat moet een hele klim zijn geweest, dapper hoor...!!
Fijne avond.

Lies zei

Altijd een heel aparte kijk, op zo'n hoogte !
Lie(f)s.

Haba zei

Goede morgen Gerda, een mooie foto zo van bovenaf.Je zult er heel wat trappen voor op moeten lopen om zo'n overzicht te krijgen.
Ik wens je een fijne woensdag toe

pieterbie zei

Inderdaad een prachtige en unieke plek om het mooie Gent te bewonderen.

willyduvel zei

Heel genietbaar op zo'n hoogte Mooi Grts

Mijnnikonenik zei

Amai Gerda dat bezoek was wel de moeite!

willy zei

Gent ..uit de hoogte bekeken

prachtige foto's Gerda

maar wilde je de 'schaapstal" misschien niet tonen..?

prettige dag

Haba zei

Goede morgen Gerda, een fijne donderdag gewenst.

fotorantje zei

Gent van uit de hoogte, heel mooi en bijzonder
bedankt voor je bezoekje
t kan inderdaad al eens gebeuren dat bloggers de weg naar elkaar niet meer vinden ;-) ik probeer nu en dan eens langs te komen