dinsdag 29 augustus 2017

Gentse Feesten 2017 Saint Michael's Big Band


Uit de teloorgegane lokale fanfare De Sint-Michielskring van het Oost-Vlaamse polderdorpje Sint-Laureins ontstond meer dan 20 jaar geleden The Saint-Michael’s Big Band (klik). Intussen wist dit veelzijdige orkest zich aan de poldergrond te onttrekken en tot ver buiten het Meetjesland een stevige reputatie op te bouwen. Een graag geziene muzikale gast die op tal van uiteenlopende evenementen zowel met nostalgisch als modern bigbandrepertoire de juiste toon weet te zetten. Maar bovenal een hechte groep vrienden met een gemeenschappelijke liefde voor onvervalste bigbandmuziek.
We mochten van hun muziek tijdens de voorbije Gentse Feesten genieten en zowel Lefla (klik) als ik (klik) maakten er natuurlijk foto's van... Fijne nieuwe week allemaal!

19 opmerkingen:

torfs gilbert zei

goede morgen, Gerda,

ken het begrijpen dat je regelmatig naar de feesten foto's kijkt kom je weer in de sfeer, en ze zijn zeer goed nog en fijne warme dag
het volgend bij mij gaat zijn de top van onze lieve vrouwen toren in Antwerpen,ga het morgen beklimmen wel langs de trappen hoor, en zal dan de foto's in kleur en zwart wit brengen tot de volgende

Yova zei

Leuk daar om te kijken. Gentse feesten komen veel in voor daar. Lekker muziek naar te luisteren. Jullie hebben vast genoten. Mooie foto's heb je gemaakt. Echt genieten.
Fijne dag gewenst. Geniet met de mooie weer. Morgen word stukje kouder.

Haba zei

Goede morgen nogmaals Gerda. Ik zag een combi in de foto's 1 en 4 van jouw reeks, de man op 4 kijkt echt zo van 'Huh, wat is dat nou weer?'
Maar zowel de foto's van jou als die van Lefla geven een mooi feest weer.

John zei

Goeiemorgen Gerda,
Muziek geeft het leven zin. Dus nogal logisch dat jullie genoten van de muziek. Ik moet zeggen dat je er puike foto's van hebt gemaakt. Ik kan de sfeer bijna voelen. Dus ook jou missie is geslaagd :)
Ik wens je een goeie week.

Marlou zei

Goedemorgen lieve Gerda,

kon je je beentjes wel stil houden bij de muziek?! :-)
Mooi, die foto's van jullie twee.
Grappig om toch verschil te zien: jij met net even iets meer publiek. Leuk...
En Guido de mannen van de band!

Heb het goed vandaag!
Liefs van Marlou

.

willy zei

mooie sfeervolle foto van jullie

prettige dagen Gerda

klaproos zei

prachtige portretten wist jij te maken lieve Gerda, pluimpje daar hou ik van,
mooi weertje toen, mooi weertje nu, zalig hé
heerlijke serie foto's van jullie dank je wel'

Anoniem zei

Mooie foto's hebbenjullie beiden gemaakt.
Ik heb de band even opgezocht op youtube en die swingt inderdaad.
Groetjes.

A van de Aa zei

Zal ongetwijfeld een genot geweest zijn voor de aanwezige.... *Wink*
D'n A gaat voor de aankomende tijd afwezig zijn, daarom tot ....

Lies zei

Heel vaag kan ik me de muziek erbij voorstellen, Gerda. Dankbaar foto-moment !
Lie(f)s.

Lutje zei

gentse feesten, sfeer en gezelligheid, welke band er ook speelt, het is gewoon de ambiance die telt, en jou foto's stralen dat ook uit
Eén @->- voor jou

Haba zei

Goede morgen Gerda, ik wens je een fijne woensdag toe. De hitte is weg en ik hoor hier net de eerste donderklap, maar de regen ruikt heerlijk.

pieterbie zei

Leuk zo'n 'big band'. Er doen ook madams meer.
Die piano is wel super, sjans dat hij zijn zonnebril draagt om niet verblind te worden.

Marjolijn. zei

Ze toeteren er flink op los, je kunt het bijna horen...!
Mooie dag vandaag.

Marlou zei

Goedemorgen lieve Gerda,

zojuist de band opgezocht op YouTube...
Iets van Sonny Rollins spelen ze.
Ik zit gewoon te swingen op mijn stoel.
Lekkere muziek!

Groetje svan Marlou

.

willyduvel zei

Sterk Gerda 'k durf geen oordeel tussen Juliie Beiden ...............euh even super !! Grts

Merel zei

Heel mooie sfeerfoto's
Er wordt daar nogal gefeest in Gent

Haba zei

Goede morgen Gerda, een fijne donderdag gewenst.

Morgaine zei

Oh, jouw eerste foto Gerda, die demper zo tussen zijn benen, whahaha ineens vroeg ik mij af, als je dat hoger zou doen, ahum... of het dan ook zal dempen als je iets laat vliegen, whahahaha

X