donderdag 8 december 2016

De laatste!

Hopelijk hadden jullie ondertussen een superfijne pakjesavond en een heerlijk sinterklaasfeest. Zelf kreeg ik ook iets 'leuks' in mijn schoentje, die dag ging mijn computer stuk,,. de grafische kaart had het begeven. Dus lap, we mochten voor de 'fijne' surprise betalen... Vandaar de stilte op mijn blog.

En na al die logjes rond het feest waar ik jullie hier hopelijk mee amuseerde, speel ik jullie nu de Zwarte Piet door tot volgend jaar *wink, big smile*. Fijne nieuwe week allemaal al kom ik daar rijkelijk te laat mee...

20 opmerkingen:

Anoniem zei

dat het hier stil was bij u was mij opgevallen. Gelukkig niets ernstigs. Jouw wens ik alvast een leuk weekend toe Gerda. En de pieten zijn ondertussen terug naar Spanje.

John zei

Goedemorgen Gerda, de week is inderdaad al bijna voorbij, maar toch bedankt. Leuk een nieuw speeltje. Je kunt weer volop internetten dus.
Hier doen we niet aan pakjesavond en zo, dus geen pakjes voor mij :)
Leuke pop op de foto. Dat is een echte zwarte piet :)
fijne dag

klaproos zei

ach Gerda toch, en ik maar denken dat j e misschien wel weer een héél leuk uitstapje zou hebben,
dat is flink balen ja, begrijp ik goed,
je pc kun je niet meer missen,
vanavond toch maar weer eens een backup maken :-)


Fijn dat je er weer bent
xxx

Terrebel zei

Wat een opluchting, lieve Gerda! Er was dus niets ernstigs aan de hand maar slechts materiaalpech. Irritant, maar niet meer dan dat. En ja, die Zwarte Piet is leuk! Goed om even stil te staan bij al die duizenden arme Zwarte Pieten die nu werkloos zijn omdat zij zijn vervangen door roetveeg-, witte- en regenboogpieten...;-)

Ferry - Jacqueline zei

Gelukkig was niet ernstig. Je bent weer terug. Sinterklaas is weer vertrokken. Leuke foto van zwarte piet.
Wij doen regelmatig backup doen. Dan raakt je nooit ook kwijt.
Fijne dag.

Haba zei

Goede morgen Gerda, gelukkig dat je niet ziek bent, want dat dacht ik , er heerst hier een griepachtig virus dus vandaar. Nou Zwarte Piet is met de Sint weer vertrokken en ik hoop dat ik hem volgend jaar weer mag begroeten. Met die bolle coca-cola Amerikaan heb ik helemaal niets dus kerst wordt hier gevierd met samenzijn en lekker eten gewoon gezellig en rustig.
Ik wens je voor vandaag een fijne donderdag toe.

Anoniem zei

Dat was dus van die Piet een minder leuke verrassing en cadeautje! Maar heel knappe leuke bewerking!

willy zei

materiële pech Gerda..

het is wel balen, maar gelukkig ben je niet ziek

een leuke bewerking heb je er bij geplaatst

prettige dag

Mirjam Kakelbont zei

Panne aan de laptop of computer is een ellende. Vooral omdat het nogal wat centen gaat kosten én je niet kunt internetten. Daar is doorgaans iedereen zwaar aan verslaafd.
Dit vind ik een heel mooie Zwarte Piet, een bijzondere.
Lieve groet.

Marjolijn. zei

PC stuk dat is vervelend, maar gelukkig weer gemaakt.
En dat is het belangrijkste.
Je mag met een gerust hart de wijde wereld weer in met een nieuwe kaart... :-)

christiene zei

Een PC op volle toeren,ja en dan in eens.....
is dan in eens is het stil,gelukkig niet ziek
ik dacht eerder Gerda is op reis.
leuk jou Pietje,hier ging Sint en Piet
ons huisje voorbij.
Groetjes Christiene.

FRANK103 zei

Er was al een discussie gaande of er een reddingsactie op touw gezet moest worden, uiteraard werd daarbij ook gesproken over Leonidas bonbons en stoofvlees met frieten. Jammer genoeg is het niet nodig, vooral het stoofvlees deel sprak mij wel aan! Veel plezier met je nieuwe computer!

Lies zei

Oei, da's minder voor jou, Gerda...
Lie(f)s.

A van de Aa zei

Panne aan de computer... last gehad van ontwenningsverschijnselen.... *Winkie*
Maar ook dacht dat je ergens ten velde was getrokken met Lefla, .... *Big winkie*
Mijn schoen was leeg, ik moet wachten pop die man uit het hoge noorden.... *Winkie*
Gtje, nog een fijne rest van de week ****';-)

Lutje zei

ik dacht nog....
hier is 't nog altijd zondag
nu snap ik waarom
Ik hoop dat er nu niks meer kapot gaat
Eén @->- voor jou

Morgaine zei

Uh oh, hahaha nee is niet om te lachen, waarom ik even moet lachen lieve Gerda, ik kan nu al die maanden die ik gemist heb alsnog op mijn gemakje inhalen tot het nieuwe jaar? ;-)

Rustig aan, ik ben er zelf ook bijna niet even, of nog steeds niet!

X

es zei

Maar deze zwarte piet(e)man is wel wis en warempel een schatje!!!

Haba zei

Goede morgen Gerda, ik kom je even een fijne vrijdag toewensen.

pieterbie zei

Wat vervelend die panne.
Je kunt er natuurlijk weinig aan doen.
Ik ben zelf redelijk handig in dit soort dingen, maar heb sinds een half jaar een gediplomeerde elektronicus in huis. Dus zo'n herstellingen die ik ook al niet meer zelf :-)
Hopelijk heb je nu de zwarte piet goed doorgegeven en blijf je verdere panne's en ongemakken gespaard. Ik krijg de indruk dat je de laatste weken al je part gehad hebt: brekende bomen en grafische kaarten...

Marlou zei

Ha die Gerda!
Inderdaad... ik dacht: waar is Gerda toch?
Je wordt dus wel gemist!
Ik had óók een computerprobleem, echter: het verhelpen kostte me niks!

Dit vind ik trouwens een prachtig pietenpoppetje... behoorlijk primitief, een echte Moor!

Dagdag...
Voor jou ook een fijne week!
groetjes van Marlou

.