zaterdag 11 april 2015

Feest!


Ik ben veel te jong
Te jong om oud te zijn
Ik ben te jong
Jong om oud te zijn
Ik ben te jong

Al die knakkers met hun kwalen
Zeuren over zekerheid
Moet je zo de honderd halen
Als je nog maar tachtig rijdt
Ik wil nog een keer leven
Wetend wat ik nu pas weet
Man, ik ben niet klaar
Ik wil die kop van mij
Nog heel wat rimpels geven
Doe het maar (...)
naar © Polle Eduard

Ons schoonbroertje verjaart vandaag en dat gaan we uitgebreid bij mijn zus en haar bende vieren...
En hopelijk hebben jullie een even vrolijke weekend als wij dat beslist zullen hebben lieve webbies!

26 opmerkingen:

Haba zei

Goede morgen Gerda, hartelijk gefeliciteerd met je schoonbroer. Maak er een heeel gezellige verjaardag van. Het gedicht van Polle vind ik heerlijk om te lezen, zo wil ik ook door kunnen gaan en heel veel rimpels verzamelen. Zolang mijn bovenkamer maar bij de tijd blijft, anders hoeft het niet van me.
Fijne zaterdag gewenst.

Lutje zei

Weer een leuk dagje wordt het ,samen met je familie, dat wordt genieten, dat weet ik ondertussen al, lekker eten, leuke cadeautjes, heerlijk. Geef je schoonbroer maar ne dikke proficiat van me

Marjolijn. zei

Van harte proficiat voor en met je schoonbroer...!
Maak er samen een mooi feestje van.
Veel plezier...!!

Ferry - Jacqueline zei

Gefeliciteerd met je schoonbroer. Het word gezellig weekend voor jullie. Lekker feesten. Uit eten misschien. Wat heb je mooie gedichtje geschreven Gerda.
IK wens jullie heel veel plezier. Geniet maar van!
PS; Mooie gedichtje heb je bij ons geschreven.

Suske. zei

veel plezier op dat feestje en wens hem een gelukkig verjaardag van me.
Groetjes.

Chantal zei

Maak er een lekker feestje van... altijd goed!

John zei

Goedemorgen Gerda,
Jullie feesten wat af :D Leuk en gezellig!
Het leven moet ook aan een geregen worden met een feestje hier en een feestje daar. Gefeliciteerd met jullie schoonbroertje. Al zal dat tje er wel van achter kunnen :D
Een fijne dag voor jullie. Buiten is het even niets. Hier regent het, maar ik ga sws een leuke dag krijgen :) En jij ook.

Renesmurf zei

Van harte gefeliciteerd en maak er een gezellige dag van!

Anoniem zei

Geniet van dit heerlijk feestje bij de familie en wens het feestvarken een schitterende verjaardag!

Mirjam Kakelbont zei

Van harte proficiat met je zwager! Ik wens hem een gezond en voorspoedig nieuw levensjaar met allen die hem lief zijn.
Wat een leuk gedicht. Ik kende het niet.
Fijn weekend!

willy duvel zei

Feesten als de b................. Smakelijk en proficiat aan de jarige Grts

klaproos zei

gezellig Gerda,
lekker feesten, geniet er maar van en geef je de jarige makker een dikke kus van me,
en een doosje knuffels voor later,

xxx

gidsjoris zei

Dus... Carpe diem en proficiat aan de jarige.

A van de Aa zei

Proficiat met de jarige, en of het nu piept van het piepjong zijn, dan van de ouderdom, het piept....
Fijn weekend en voorzichtig met de ranja. *wink & Big smile*

Boerin zonder Naam zei

Feliciteer de jarige maar van mij!
Je zult wel denken, waat horen we toch weinig van de Boerin. Nou, we zijn bezig met bouw en renovatie van gebouwen op het bedrijf. Oude schuren en loodsen afbreken en daar komt dan nieuwbouw voor terug. En een oude schuur waar het dak van opgeknapt moet worden. Minder tijd om te bloggen dus.
Ik maak foto's, om ze hopelijk in een blog te kunnen gaan verwerken, zodat ieder kan zien hoe de bouwwerkzaamheden vorderen. Vandaar......

Dominic zei

Proficiat aan de jarige, en je geschenkje heb je gewedig mooi gepresenteerd Gerda!
Veel plezier straks,
Groetjes

Morgaine zei

Hiep hiep hoera!

Van harte met jullie schoonbroer en ja hier is het weekend beter dan beter begonnen, hahaha

X

Lies zei

Geniet van het feest, Gerda ! Doe maar... !
En 'mijn felicitaties' !
Lie(f)s.

merel zei

Heel veel feestvreugde en gelukwensjes voor de jarige

willy zei

Van harte proficiat voor en met je schoonbroer Gerda

en wat een mooi plaatje !!

Anoniem zei

Allez, alweer een reden om een gezellig feestje te bouwen, met natuurlijk een hapje en een drankje en niet te vergeten, de verjaardagstaart. Mogen we ons via deze weg aansluiten en de jarige nog heel veel verjaardagsfeestjes toewensen. Maak er alvast een fijne dag van, voor zover dat al niet is gebeurd.

christiene zei

Gerda,gefeliciteerd met je schoonbroer
en weet het bijna zeker jullie hebben een heerlijk feestje gehad.
Wens je een goed weekend.
Groetjes Christiene.

Albert y Mara fotoblog zei

FELICIDADES met Schoonbroer (voor Ollanders: zwager) Herveke. Jullie hebben er vast een gezellige en vreed(t)zame dag van gemaakt. Fijne zondag toegewenst.

Wim zei

Leuk, dat was weer een dagje Bourgondisch :-)

Mieke zei

Dikke proficiat voor de schoonbroer en geniet maar volop van het feest. Nog een fijne zondag.

pieterbie zei

ha, dan heb je het over de Herve, dacht ik. Ben een beetje te laat, natuurlijk, maar ben pas terug.
Een late proficiat, dus, Herve!