woensdag 31 december 2014

Oudejaar

21 opmerkingen:

Lutje zei

dit is een goeieke :o) die ga ik noteren.
voor jou hoop ik natuurlijk dat je straks nog weet wat je doet :o)
* * *
Je kunt 2015 beginnen,
met een heel erg mooi gedicht.
Maar het mooiste, vind ik altijd nog:
Begin het met een blij gezicht!

Marjolijn. zei

Haha ja, ik geloof het graag.... :-)
Daarom wens ik jullie graag vele goede wensen terug.

Fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar...!!

Haba zei

Goede morgen Gerda, maak er een fijn feest van, jullie staan al volop in de startblokken zie ik. Leuke foto en leuk gedaan zo zwart/wit en de drank alleen in kleur. Ook jullie een fijne jaarwisseling gewenst.

Boerin zonder Naam zei

Maak er een geweldige oud en nieuw-party van.
Alle goeds voor 2015 en een hele veilige jaarwisseling gewenst.

A van de Aa zei

Toch die Kiwidrankjes ... ;-)
Wens julle een fijne jaarwisseling toe en een goede strat van het nieuwe jaar.
En uitkijken met vuurwerk !!!!
G'tje tot volgend jaar.

klaproos zei

gezellig gerda,
samen lol maken, laat de boeren maar dorsen, jullie hebben het fijn samen zo :-)

xxx

˜”*°•.˜”*°• F&J •°*”˜.•°*”˜ zei

Dat is zeker goeie. Heel leuk. We liggen morgen zeker plat. Helaas kan ik niet uitslapen. Leuke foto.
Echt gezellig foto.
Fijne dag.

John zei

Goedemorgen Gerda,

Nou, dat ziet er goed uit dan voor jullie :P Dat jullie maar goed uitslapen morgen dan. Na een feest is dat het best wat je kunt doen. Dat is mijn ervaring, hoewel het me meestal niet lukt uit te slapen na zo'n dag.
De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Veel geluk, liefde, en veel mooie foto's.

Kay ♥ zei

Lieve G & G ,
knap duo die een toost uitbrengt,
met evenveel wensen ben ik hier,
voor jou, voor je man en al je geliefden, dat 2015 eindelijk mag brengen wat de voorbije jaren vergeten zijn !!!
Een diepe, welgemeende wens.
Ik druk ook de wens uit dat de weinige vriendschappen ontstaan op het bloggen langdurig mogen zijn en dat wij in de toekomst nog een fijne verstandhouding mogen hebben.
Alle liefs en mocht je tipsy worden, is dat vandaag zeker geoorloofd ;-)

fotorantje zei

wha, wat leuk Gerda
gezellig eindejaar en dat 2015 wonderen mag verrichten

pieterbie zei

mij fop je niet want ik weet natuurlijk dat jij geen alcohol drinkt. Maar no worries, ik drink er wel een voor jou!
Keileuke foto, ik wens jullie een allerbeste overgang naar 2015.

Anoniem zei

Als geluk ergens voor het rapen lag
Zou ik daarheen gaan
Handen vol opgooien, hoog in de lucht
Dwarrelend met de wind in vogelvlucht
Langs de sterren en de maan
Zou het jullie kant op gaan
Al was het een klein beetje maar
Dan wordt het voor jullie
Een gelukkig nieuw jaar

Anoniem zei

Jullie zijn er al vroeg bij om samen te toasten op het nieuwe jaar. Hier zijn de voorbereidingen nog in volle gang. Straks echter nemen we ook, net als jullie, afscheid van het oude jaar. We hopen dat jullie een mooie overgang van oud naar nieuw kunnen vieren en het nieuwe jaar hoopvol mogen beginnen. Tot volgend jaar dan maar, geniet ervan.

Mirjam Kakelbont zei

Een fijne jaarwisseling, jongelui :-) En de Ɣllerbeste wensen voor een gezond en liefdevol 2015!
Liefs Kakel

Suske. zei

Een goede gezondheid en gelukkig zijn is wat ik je wens voor het nieuwe jaar.

Lies zei

Een goede gezondheid, lachebekjes, en een schepje geluk !
Lie(f)s.

Unknown zei

Have a happy new year.

Renesmurf zei

Laat het je smaken, en geniet er van!

Albert y Mara fotoblog zei

Een geweldige foto. Jullie hangen bij ons in de woonkamer aan de kaarten-waslijn. Ieder jaar weer een plezant gezicht.
Tot in 2015 op onze blog. Liefs van ons.

Wim zei

:-) Ook een Gelukkig Nieuwjaar voor jullie beiden en blijf gezond!

Mieke zei

Ik wens jullie ook een heel gelukkig jaar vol mooie dingen en een goeie gezondheid. Hoop nog vaak te mogen genieten van je leuke foto's