dinsdag 23 december 2014

Kerstsfeer 4

19 opmerkingen:

Suske. zei

Geen idee wat dit moet voorstellen, lijkt me iets uit een oude SF film. :)
Fijne dag Gerda.

Marjolijn. zei

Ja, laat het licht maar komen...!!
Mooi weer!
Fijne dag meis..!

Chantal zei

daar kun je een mooi lichtje in doen

John zei

Goedemorgen Gerda,
Bij het openen dacht ik even een oog te zien. Dat was het niet, maar wel een prachtige foto weer.
intrigerend ook.
JE hebt knap je best gedan hier :)
Ik wens je een hele fijne dag.

ot: bedankt dat je altijd op mijn foto's reageert.

Boerin zonder Naam zei

Daar iedereen vrij is om in de boom te hangen wat'ie wil.... Dus als men de volle man ziet in deze bal; waarom niet? We zoeken met kerst naar het licht, bij deze het maanlicht.

Kay ♥ zei

Ik blijf er een maan in zien,
een lichtbron die we toch ook nodig hebben, want onder sterrenlicht ontstaat het mooiste dicht!

ot: wij eten nooit konijn uit principe, maar dat ollAnds plAAgkonijn mag even gAArkoken ;-) hehe

A van de Aa zei

"Zie de maan schijnt door de bomen", is van de SInt, maar mag van mij ook door de kerstboom schijnen.
Want in het maanlicht zie je de mooiste konijntjes ....... en .... ;-)

Ben toch blij dat StAmpertje niet op Ktjes bord verschijnt met de kerst. (Had dan even een hArtig woordje met d'r gesproken over Bright Eyes.)


OT, even alle mailboxen nakijken (G&G)

willy zei

een wel heel originele kerstbal Gerda..

prettige dag gewenst

duvelse fotokes zei

Knappe kerstbal ! grts

Lies zei

Niet et geloven, Gerda, hoe je 'ballen' kunt fotograferen !
Lie(f)s.

Anoniem zei

Ziehier de volgende alternatieve kerstbal in de rij. Straks, wanneer het kerstavond zal zijn, hangt deze virtuele boom hier al aardig gevuld. Ook ditmaal opnieuw een knappe fotobewerking, aangevuld met een poëtisch elfje van de huisvrouw. Een mooie samenwerking, wellicht volgend jaar voor herhaling vatbaar. Alvast fijne kerstavond gewenst morgen.

thatfullmoonguy zei

Aansluitend bij Joris (als dat even mag ): ja, dit is inderdaad een héél mooie samenwerking. Opnieuw! Knap hoe jullie fotoelfjes de schijnwerpers zetten op de warmte en schoonheid in onverwachte, ongemakkelijke hoeken. Niet direkt voor iedereen duidelijk, maar als je even focust.... Als dat geen kerstsfeer is dan weet ik het niet meer.
Mooi, mooi ik kan niet anders zeggen.

Wat is het toch leuk om te zien hoe zo'n samenwerking goed uitpakt; dat jullie beider eigen stijlen elkaar mooi aanvullen en iets nieuws creëren.

Gerda, ik wil je bij deze ook heel fijne feestdagen wensen, en een heel goed 2015!
Liefs en lichtjes!

Clemens.

Renesmurf zei

Er is altijd licht in de duisternis! Hopen we tenminste.

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik weet niet waar jij al die kunstwerken van foto's vandaan haalt, gerda!

en kay haar inspiratie! ;-))

warme kerstdagen,

Albert y Mara fotoblog zei

Weer een leuke combi. Ik moest meer denken aan Zilverdraden tussen het Goud en dat hebben jij èn ik Gerda *WINK, BIG SMILE* Salu2 Albert

Wim zei

De ballen van Gerda zijn stuk voor stuk kunstwerken ;-)
Felices Fiestas !

Lutje zei

amai, wat en mooie kerstbal, alleen het bovenste stukje ontbreekt, heb jij die zelf zo mooi gemaakt?
♪ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•De Kerstman, noch ik weten of je stout of braaf bent geweest,
maar ik wens je toch een vrolijk Kerstfeest!
✡ ✪ ✯ ✰ ✱ ✲ ✴ ✵ ✶ Ho Ho Ho ...I wish you A Merry : Christmas, X-Mas, kiss-mas

pieterbie zei

Heel mooi diepte-effect creëerde je met deze kerstbal.
Maak er een fijne van!

Anoniem zei

Hier kwam ik nog niet langs. weer een mooie hoor!