zondag 5 augustus 2012

Oostende


Geen uitstapje naar de Belgische kust of je doet ooit wel eens Oostende aan... Let wel, lieve webbies: ik heb mijn Lafla naar naam van de stad laten wijzen, niet naar die van Amandine *wink, big smile*. De tijd was te kort natuurlijk om al het moois dat er te zien is in dit album (klik) te proppen, daarvoor verwijs ik jullie graag naar andere blogvriendjes door (zoals Pieterbie die er woont) en er al veel mooie reportages aan hebben gewijd. Heerlijke zondag allemaal, hopelijk met wat méér zon en minder regen!

17 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Ook dit is weer een heel mooi album.
Een mooiopwarmertje voor je volgende tochtje naar de zee.
Maar voor vandaag een mooie zondag.
Veel plezier.

Chantal zei

Was gisteren nog in BE, ANvers... biosje pakken daar

antony zei

prachtig is dit zeg echt heel fraai om naar te kijken je man doet hier ook goed zen werk
groetjes antony

klaproos zei

prachtig gerda, zeker op een zonnige dag,
ben je ook het ensor museum in geweest?

een heerlijk zonnige dag wens ik jou, vol met rozen :-)

xxx

willy zei

heel wat te zien in Oostende Gerda...

wel jammer dat de weinige overgebleven villa's tussen appartementsblokken geprangd werden...

fijne zondag

Han zei

Tof, om even naar het westen te gaan en dan in Oostende aan te komen.
Je had er redelijk mooi weer bij, geen wolkje meer aan de lucht. ;)

pieterbie zei

Jullie hebben daar duidelijk een heel goede "toer" gedaan daar in Oostende.
Heel herkenbaar voor mij, natuurlijk. Ik die dat Theobald's Boothuisje wat extra ondersteuning nodig heeft precies, jammer.
Jullie wisten er goed de mooie stukje architectuur te fotograferen.

Leo zei

Als ik al eens naar Oostende zou afreizen dan om het vliegveld daar. Waar de grote vrachtcarriers komen, de lawaaischoppers, de Russen en de Afrikanen. Dat er ook een haven ligt is meegenomen dan...Haha!

Gerda Bergsma zei

Mooi! Oude gebouwen, maar ook hypermoderne gebouwen. Een mooi contrast.

OT: wat grappig dat jullie thuis ook met 3 meiden waren. Alweer een overeenkomst ;-)

Fijne dag toegewenst!

Lies zei

Héél veel bekende hoekjes, Gerda !
Lie(f)s.

sloeber zei

ben er vandaag even geweest in Oostende je album prachtig weer de volgende ga ik op zoek naar plekjes

Anoniem zei

Jaja Gerdaake je zal het wel uitleggen wat je Leflaake hebt laten doen :) !
Jij moet toch terug gekomen zijn van Oostende met verschrikkelijke nekpijn!
Gelukkig heb je twee keer naar beneden gekeken naar de bloempjes want anders stond je hoofd nog naar boven, vastgeroest.
Maar wat heb ik kunnen genieten van die lekkere koffie haha, neen serieus, van die mooie prachtige gebouwen. Ik zou ze niet allemaal ontdekt hebben. Ook die mooie art deco gevel. Prachtige reportage.

fotorantje zei

heel wat mooie gevels in Oostende
leuk om oostende door jouw ogen te zien

curieuzeneuzemosterdpot zei

toch vind ik het knap om oostende ook 'ns een keer met jouw ogen te kunnen zien, gerda! :-))

daar kan amandine niet tegenop! :-)))

Hallo zei

Ik ben er overtuigd dat jouw foto genieten meer interessant is dan naar de plek te gaan ;-)

keep the good job, zei de engels.

Groetjes

Lutje zei

Zelf hou ik niet zo van Oostende, maar het is er zo heerlijk vertoeven langs die kraampjes....
Leuke foto's heb je in je albummetje

Wim zei

Heel knappe reportage Gerda!! Oostende bekeken door de bril van Laflamandine ;-)