zondag 5 februari 2012

Koud hé?


17 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Ja, dat is het nog steeds, meis.
En hoor dat het deze hele week nog zo blijft.
Van mij mag het ook stoppen hoor.
Fijne zondag.

Anoniem zei

Praachtig Gerda, maakt mijn dag mooi

klaproos zei

whaaaa een heerlijke bewerking gerda,
jawel hé, zeg dat gerust nog een keer,
het is berekoud:-)
de huskys zullen er zin in hebben:-)

pieterbie zei

Ik heb het begrepen. Voel het trouwens ook zelf.
Beetje warmte zoeken.

willy zei

een echt winters plaatje Gerda..

knap bewerkt


fijne "warme" zondag..

Han zei

Prachtige foto Gerda!!!!

Om te leven dacht ik je zou een vlinder moeten zijn
Om te vliegen heel ver weg van alle leven, alle pijn
Maar ik heb niet langer hinder van jaloersheid op een vlinder
Als zelfs vlinders moeten sterven laat ik niet mijn vreugd bederven
Ik kan zonder vliegen leven
Wat zou ik nog langer geven
Om een vlinder die verdronken is in mei
Om te leven hoef ik echt geen vlinder meer te zijn.
Boudewijn De Groot

Fokko zei

Brrr... maar het is zo mooi met de blauwe lucht en zon. Als het niet te lang duurt kan ik hier wel van genieten.
Mooie foto en bewerking met ijskoude letters.
Fijne dag Gerda!

Suske. zei

ik zou zeggen :"wat is het koud !".
Ik blijf binnen vandaag Gerda, goe weten !

Mijnnikonenik zei

Ja het is berekoud vandaag, ik zag de beertjes net passeren. Geniet van de warme kachel! Joke

Leo zei

Zo lang er niet zoveel wind waait valt het allemaal goed mee. OP deze koude kan een mens zich tenminste kleden. Die ijskoude oostenwind van vorige week was zo schrijnend, bah. Maar nu is het wel wandelweer hoor....

christiene zei

Ha Gerda,wat heb je dit mooi gemaakt een prachtig winters plaatje en de tekst zo waar.
Koud he!!!
zal ik je eens iets verklappen Gerda
ik hou helemaal niet van de winter hebben we toch samen iets gemeen.
Een gezellige zondag.
Groetjes Christiene.

sloeber zei

schitterend wat je ons brengt ,geniet maar van mekaar aan de stoof ook fijn en warm erbij

fotorantje zei

ik kon je beverig handschrift nog net ontleden, ja het is koud, berekoud :-)

es zei

Laat alle bacteriën maar doodvriezen.
Heerlijk deze kou. De houtkachel staat volop te snorren.

***

curieuzeneuzemosterdpot zei

bij prachtfoto's als deze begint hier alles te krullen en te huppelen, gerda!

dus;

koud?

waar? :-))

Albert y Mara zei

Vandaag onze eerste volle dag in Nederland, vonden wij het met de kou wel meevallen. Winterjas aan, sjaal om en wanten aan, viel het mee, want het waaide nauwelijks op het ijs.
Zie foto's in laatste log.
Groetjes
Mara

Wim zei

klappertandend - Een late winter doet verlangen naar het vroege voorjaar ;-) Wat een mooi plaatje !