zaterdag 14 januari 2012

Voor mijn lief zussie


Vandaag gaan we zussie Magda's verjaardag eens uitgebreid vieren zie en niet alleen met deze lachende boeddha, maar ook met wat lekkers er bij (zoek het in het prentje hihi). Want hoewel ze reeds donderdag de kaap van de honderdtien haalde (hihi, gràpje hoor)  kunnen we nu pas de toeters en bellen uithalen omdat mijn nichtje die dag niet vrij was. Hoe dan ook: verjaardag of niet-verjaardag, er mag beslist weer een feestje gebouwd worden, we moeten onze naam van Bourgondiërs eer aan doen! Toch? *wink, big smile* Fijn weekend allemaal, maken jullie ook daar een feestje van?

17 opmerkingen:

Lutje zei

een feestje ervan maken is veel gezegd, maar ik ga zo toch vertrekken Nederland onveilig maken ;-)

Marjolijn. zei

veel plezier en een heel fijn feestje...!!

Anoniem zei

Ik ben dol op de lachende Buddha, die geeft me zoveel kracht, dank je!! Fijne dag Gerda

pieterbie zei

Ha, nog een keer een leuk feestje daar. Geniet er van!
En proficiat magda!

Suske. zei

morgen mss een klein feestje bij vrienden en voor de rest HIEPERDEPIEP voor je jarige zus.

PS : de humor ben ik nog niet kwijt hoor ! gelukkig maar !

Fijne dag Gerda en C°.

klaproos zei

van harte gefeliciteerd gerda met je lieve zus,
't is een mooie tijd om jarig te zijn:-)
in de nsseuw en ijs blijven we lang goed:-)

maak er een zalige dag van hé ,en geniet van het leven op eigengerdiaanse wijze:-)

dikke zoen voor de jarige, en yes ook een voor jou
xxx

MJ zei

jij ook een fijn WE maak er een feest WE van!

BTW je Berlijn foto's zijn héél tof!

Leo zei

Van harte!! En veel plezier toegewenst!

willy zei

110 of niet....

amuseer je Gerda !

fotorantje zei

veel plezier, net zoals die lachende boedha's, en ik heb chocolaatjes gevonden hihi
nog gefeliciteerd aan zus ook hé

christiene zei

Ha Gerda,gefeliciteerd met je zussie.
En maak er maar een gezellige boel van
maar dat gaat jullie wel lukken jou kennende
Fijn weekend
Groetjes Christiene

els zei

Gefeliciteerd met je zussie. Hopelijk hebben jullie allemaal een super dag gehad.

Han zei

Gerda, gefeliciteerd met de verjaardag van je zusje en voor je zusje, hiepper de piep hoera zij is jarige vandaag!

curieuzeneuzemosterdpot zei

hihi .. jij hebt niet alleen alle heiligen uit de kast gehaald, gerda, maar ook alle boeddha's? :-)))

een hele gelukkige verjaardag voor zusjelief en een fantastisch feest voor ieder van jullie! :-))

laat de toeters en bellen maar toeteren en bellen! :-))

Albert y Mara fotolog zei

Mijn 91 jarige moeder heeft nog steeds zo'n boeddah in haar huis staan. Als kind weet ik niet beter. Je zult vast lekker gefeest hebben, want dat is jou wel toevertrouwd als Vlaamse Bourgondiër. Felicidades met je zusje.
Groetjes
Albert

Wim zei

Haha!! Bourgondische Chinezen.

Mijnnikonenik zei

Gerdaake jullie hebben nog familie en kunnen nog feestjes bouwen! Weet je dat ik daar stiekem een beetje jaloers op ben. Maar goed, het leven is het leven. Ik hoop dat jullie genoten hebben van de lachende boeddha en het ijssneeuwmanneke!
Wat een leuk idee van jou zeker!!!
Grapjas. Groetjes