maandag 16 januari 2012

Maandag


Gaan we vandaag even wijs als deze jonge knaap de nieuwe dag en dito week in lieve webbies? Is het brilletje gepoetst en het snorretje bijgeknipt? Dan heb ik 'n leuk werkliedje voor jullie *wink, big smile*:
Dinsdag - Geen bezwaar
Woendag - Zeg het maar
Donderdag - Opperbest
Vrijdag - Ongestresst
Zaterdag - Zonder meer
Zondag - Keer op keer
Elke dag - Geen probleem
Maar maandag, nou nee
Maandag maakt me ziek
Na al die drukke dagen is de rek
Uit m'n elastiek
Nee, nee, niet op maandag
Doe me dat niet aan
De boog kan toch niet altijd
Strak gespannen staan (...)
© Kadanz

20 opmerkingen:

Lutje zei

een mooi liedje, ik ken het natuurlijk niet....En je jonge knaap ziet er goed uit ;-)

Suske. zei

snor geschoren
bril in binnenzak
daar gaan we !

fijne maandag Gerda !

Anoniem zei

we gaan voor een koude week hier in NL

Marjolijn. zei

Maandag, nieuwe week, maar ook nieuwe kansen.
Wie weet wat voor moois het allemaal brengen kan.
Ik begin er weer met veel plezier aan , jij toch ook hé..!!
Fijne dag vandaag.

klaproos zei

hihi we gaan der weer vol in gerda,
het heeft gevroren, lijk tmij een dag om een flinke walk te gaan dopen :-)

dag feestbeest:-)

xxx

Terrebel zei

Elke dag is voor mij weekend, lieve Gerda! Want ik ben eigen baas en als entertainer mag ik elke dag een beetje kind zijn...

willy zei

en ik ben er klaar voor...


een zonnige winterdag zorgt wel voor de nodige rek


fijne dag!

annytje1 zei

Goeie middag lieve Gerda, m'n brilletje is gepoetst, snor kan ik nie bijknippen heb er geen haha..Maar ik kom je een heel fijne nieuwe week toe wensen...Liefs van annytje

paco painter zei

Nu de muziek er nog bij ;-)

Anoniem zei

Brilletje heb ik niet op, snorretje heb ik ook al niet... en de maandag is voor mij ook al geen bezwaar.Integendeel.. het is het begin van een mooie nieuwe week waarin van alles kan gebeuren. Dus vooruit met de geit ;))

Tham( Gerda)

fotorantje zei

ik dacht een heel erg jonge flamand te zien Gerda, hihi

Mijnnikonenik zei

Hoe wist je dat ik ziek was? Het kon niet toepasselijker zijn. Ben al een hele week niet goed maar nu is het wel doorgeslagen. Maar ik probeer toch af en toe op ronde te gaan! Een hele leuke knaap! Groetjes, Joke

LUC zei

Nu ben ik plots veel vrolijker !

Han zei

Gerda ik weet dat voor jou elke dag een feestdag is. Maar "Zaterdag - Zonder meer" ;)

Leuke portret foto!!

sloeber zei

knappe kop hoor,ik zie er al zo niet meer uit ,maar ja
liefje fijne avond nog

curieuzeneuzemosterdpot zei

mijn snor krult en mijn brilleke springt meteen in de plooi, gerda, zeker bij het zien van zo'n mooi portret! :-))

ik neem er zelfs mijn petje voor af! :-))

Wim zei

We zijn weeral dinsdag en voor je 't weet is de week weeral om ;-)
Waarom gaat de tijd veel sneller bij het ouder worden, ben er een boek over aan't lezen.

pieterbie zei

wist niet dat ze dat nog maakten zo'n bril/neus/snor.

Lutje zei

leuk ventje :o)

Albert y Mara zei

Volgende keer moet dit jochie wel z'n mond dicht doen, want nu wordt zijn hartje koud. *wink, big smile*