vrijdag 21 oktober 2011

Piet Piraat

En weet je wat? Ik stem ook piraat, méér nog: ik bén piraat! Want ik heb het kind in
mij terug gevonden toen ik in pensioen ging. Edoch met één klein (of groot, het is te
zien hoe je het bekijkt) verschil: niemand zegt me wat ik moet doen of laten, ik mag
lekker puuuh stout zijn! *wink, big smile*
Goed nieuws, webbies: alles kits achter de rits hihi. Nog negen nabehandelingen en
dan mag de stent er eindelijk uit (ik was gisteren iets te voorbarig). Mijn arts blij & ik
blij want de prognose is méér dan goed! Dus klauter maar op mijn piratenschip en ...
we zullen direct en stante pede eens de dag gaan enteren zie, hihi.

15 opmerkingen:

klaproos zei

joechei gerda, wat een goed nieuws,:-)

ik do emee vrijwillig want niemand moet mij zeggen wat ik moet doen:-)

heerlijk nieuws,

* piratenvlag hijs*

hip hoi pipeloi :-)

xxx

Lutje zei

ey, das goed nieuws :o)
ik speel mee met je piraatje, we zitten toch nog in onze 2e jeugd :o)

Marjolijn. zei

Dat is goed nieuws Piet Piraat, nu maar lekker spelen, ook al is het toch nog ff buffelen.
Maar zo'n eindspurt naar goed resultaat is niet zo moeilijk meer en kun je tegelijk toch lekker spelen.
Pas goed op jezelf meissie en nu op naar een stralend weekend hé..!!
Fijne dag vandaag.

Chantal zei

het kind in jezelf moet je ALTIJD levend houden, het maakt het leven aangenaam en draaglijk... met de problemen van een volwassenen op je kinderwijze te lijf gaan

fotorantje zei

leuk hé Gerda als je het kind in jezelf terug vindt
na vele jaren van stress en opjagen heb ik het ook teruggevonden
kunnen we nu samen als jonge veulens rondhuppelen :-)

LUC zei

Schip ahoi ! gerda !

OT. Veel vergaderen vanmorgen !

willy zei

goed nieuws Gerda !

en nu genieten van onze tweede jeugd, alhoewel ik bij mijn weten nog nooit piraat gespeeld heb...

fijne dag

Suske. zei

da's echt goed nieuws Gerda !
geniet van dit mooie weekend als een kind dat kan !
prettige dag nog !

annytje1 zei

Maar Gerdake dat is héél héél goed nieuws...Ik ben blij voor jou...Nu nog die negen nabehandelingen en je bent er weer mee weg...En wat denk je gerda??? Ik ga maar al te graag mee met dat piratenschip van jou...we geven er een goeie lap op...Lieve groetjes en een dikke knuffel krijg je omdat je alles zo goed doorstaan hebt....xxxx

christiene zei

Zo Gerda ,dat is nog eens goed nieuws.Wie weet wat het kind in jou na boven brengt.In iedere geval een goed en gezellig weekend.En een dikke knuffel en jij maakt er wel iets van he.
Lieve groetjes Christiene.

Dominic zei

Hoy Gerdapiraat, dit is goed nieuws, we hijsen de piratenvlag en varen een gezellig weekend in! :-)
groetjes

Wim zei

"The Curse of the Black Pearl" vond ik de beste ;-)

pieterbie zei

Blij dat het goed verloopt, Gerad, je hebt precies een gans traject achter de rug.
Gisteren vierden wij Tom's 21e verjaardag.
Niels en ik aperitiefden met een hartige Speyside Macallan Whisky van 12 jaar oud. Ik dacht aan jou toen ik de eeste slok nam. Gezondheid!

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik ben heel blij voor je, gerda!

jij hebt de piraten op z'n gerdiaans verslagen!

dat verdient ..

juist, ja, iets wat al veel te lange geleden is;

een grote kom, verse soep! :-))

koekeloeren zei

Dit is meerrrrrr dan goed nieuws Gerda :)