vrijdag 6 september 2013

Rêverie


Waar zou deze schitterende lieve knaap wel over dromen? Soms kan je je verliezen in de ogen van zo'n dagdromend kind. Waar denkt hij aan of is het gewoon de appel die te zuur is?  *wink, big smile*

donderdag 5 september 2013

Kom je met me mee?


Dan gaan we samen eens een ariaatje aan onze Han (klik) gaan brengen zie, die verjaart vandaag! Fijne, feestelijke dag broerkelief, en geniet van dit elk jaar weer terugkerend patroon *wink, big smile*.

woensdag 4 september 2013

Sorry, niet nu!


Deze (Amsterdamse) matras zullen noch ik, noch mijn Lefla draaien deze week! Als jullie dit log kunnen zien is het me gelukt vanop zijn machientje een nieuw log te plaatsen. Even proberen of het zo is... Joepie, het is blijkbaar geslaagd dus kan ik de hele computerloze week met jullie blijven communiceren. Ik kom dus nu bij jullie voorbij vooraleer die luilak uit zijn bedje komt *wink, big smile*.

dinsdag 3 september 2013

Tsss Macho...


Wat een stoere bink! Dat had onze familie ook al in de motten op ons jaarlijks kersfeest (klik) *wink, big smile*. Wie het allemaal zelf wil ontdekken klikt hier. Vandaag heb ik iets minder goed nieuws want mijn computer moet naar HP terug omdat mijn tweede scherm steeds voor de helft verdonkert. Gelukkig valt het nog onder garantie, maar ik zal hem wel een week lang moeten missen. Lefla beloofde me dat ik 's morgens zijn machientje gebruiken mag dus ga ik proberen toch elke dag iets te posten en bij jullie langs te gaan. Moest dat niet lukken, niet afhaken hé... jullie hebben alvast een hele boterham aan foto's te bekijken.  Mega dagje allemaal en met duimen voor een goede afloop hé!

maandag 2 september 2013

Geheime boodschap?

(foto Leflamand)

Kom morgen hier ontdekken wat ik onder mijn hoedje heb en in mijn handen! *wink, big smile*. Sorry dat ik gisteren niet bij iedereen reageerde maar ik was al vroeg de deur uit met mijn Lafla om onze spulletjes op de jaarlijkse rommelmarkt (klik) in het Gentse Prinsenhof te verkopen.... en met succes joepie. We zijn méér dan de helft lichter weer weer thuis gekomen, maar niet in de portemonnee hihi. Fijne nieuwe dag en week lieve webbies, en bedankt voor de mooie verjaardagswensen voor zoonlief!

zondag 1 september 2013

Vive la fête!


Vandaag uitzonderlijk een geen bij-tank-dagje, dit wekelijks item moet beslist wijken voor iets leukers: zoonlief Matto verjaart vandaag! We kunnen het helaas niet samen vieren want hij is dit weekend op opdracht. Dus vieren we het een beetje op dit blog, al is het dan slechts virtueel... PROFICIAT jongen!

zaterdag 31 augustus 2013

Ballonmeeting Eeklo 2013


Voor de Oost-Vlamingen onder ons: in Gent en Deinze *wink, big smile*, maar het was in Eeklo... Jullie hebben het natuurlijk allemaal geraden, want dit was beslist een fluitje van een cent. Eindelijk heb ik het kleine album (klik) van de Ballonmeeting (klik) daar verwerkt. Jammer genoeg stegen ze die zaterdag toen we er waren niet op wegens het veel te onstabiele weer, maar hé met deze special shapes was ik ook al tevreden. En zullen jullie ook tevreden zijn met het hele komende, hopelijk weer zonnige weekend?