Vandaag neem ik jullie mee naar het Oude Griekenland (klik) in mijn albummeke (klik). Nu ja, 't is weer geen kleintje geworden en ik zou inderdaad beter niet meer dan 40 foto's tegelijkertijd plaatsen zoals Joke (klik) me aanraadde, maar hoe kan je zo iets nu splitsen? Bovendien heb ik het volste vertrouwen in mijn geduldige webvrienden, zij zitten die lange rit wel uit... hoop ik *wink, big smile*. Dus hier geldt weerom dat het opladen een tijdje duurt en dat als je wat sneller door alles heen wil gaan je bij 'options' rechts in beeld de opeenvolging van de foto's op 'fast' kan zetten. Maar deze mooie nieuwe donderdag mag je beslist niét op fast zetten hoor, laat hem langzaam verder glijden, vol met gouden uren en geniet er van!
donderdag 5 april 2012
woensdag 4 april 2012
In steen gebeiteld...
Velen onder jullie vonden mijn albummeke (klik) over Babylon & Assyrië misschien wat te groot uitgevallen, en dan had ik bovenstaand voorbeeld van het matrassenkeren aldaar er nog niet eens bijgezet! Nu zullen jullie me nu natuurlijk zeggen dat die daar in de oudheid wel heel veel hulp van vliegende mannen en vogeltjes kregen, dat het zo wel heel gemakkelijk is om ze te draaien. Maar vergeet niet dat ze toen nog in steen gebeiteld waren en dat het voor jullie dus daarbij vergeleken een fluitje van een cent is met die lichtgewicht dingen van tegenwoordig... Vraag dat maar eens aan Han, Sloeber of Suske! *wink, big smile*
dinsdag 3 april 2012
Voor jullie
En weet je wat ik voor jullie meebracht vanuit het British Museum in Londen lieve webvrienden? Een echte lauwerkrans omdat jullie zo trouw blijven komen, en steeds weer zo'n fijne reacties achter laten!
Dan mocht de beiaard spelen, van al uw torentransen,
Dan mocht de grijsheid kwelen, dan mocht de jonkheid dansen.
Dan schiept gij opgetogen tot prinsen, Vlaamse steden,
Die onder zegebogen, op zegewagens reden.
Dan liet gij uw rondelen en kanten gevels glanzen;
Dan hieldt gij landjuwelen; dan vlocht gij lauwerkransen.
Dan spreiddet gij voor d'ogen uw vrijheid, kunst en zegen.
Op allen mocht gij bogen, om allen werd g'aanbeden.
© Julius De Geyter & Peter Benoit
maandag 2 april 2012
Moe...
Ik ben een beetje moe na de heerlijke, propvolle dag die Lefla en ik met Tsjoepke (klik) beleven mochten, net zoals dit Grieks beeldje... en ik moet nog aan de massa foto's beginnen die we weer schoten *wink, big smile*. Ik hoop maar dat jullie wél uitgerust zijn na dit fijn weekend zodat de nieuwe werkweek met volle moed en opgeladen batterijtjes kan aangevat worden!
OT: Ik moet gisteren al op voorhand moe geweest zijn, of toch wat verward door die vlinders in mijn buik, want onze Anny (klik) wordt natuurlijk vandaag geopereerd en niet gisteren. Ook artsen rusten op zondag hé...
OT: Ik moet gisteren al op voorhand moe geweest zijn, of toch wat verward door die vlinders in mijn buik, want onze Anny (klik) wordt natuurlijk vandaag geopereerd en niet gisteren. Ook artsen rusten op zondag hé...
zondag 1 april 2012
Witse wat fur dunt? Fur gunt!
Zoea kal ich meistal neet.. euh, zo praat ik meestal niet maar... vandaag zetten Leflamand en ik bij Tsjoepke (klik) in Limburg de bloemetjes buiten. Buiten hoop ik en niet zoals in bovenstaande foto met de voetjes in het water. Enfin, die bloemetjes mogen dat natuurlijk wel, als wij de onze maar droog houden *wink, big smile*. En hopelijk hebben jullie een even fijne zondag als wij lieve webbies...
Ik kom vandaag dus niet bij jullie langs maar zal dat morgen goed maken. Toch nog even dit: onze lieve Anny wordt vandaag aan het hart geopereerd. Laten jullie hier (klik), een bemoedigend woordje achter? Merciekes!
Ik kom vandaag dus niet bij jullie langs maar zal dat morgen goed maken. Toch nog even dit: onze lieve Anny wordt vandaag aan het hart geopereerd. Laten jullie hier (klik), een bemoedigend woordje achter? Merciekes!
zaterdag 31 maart 2012
British Museum: Babylonië & Assyrië
Zoals beloofd gisteren: mijn albummeke (klik) over Babylonië (klik) en Assyrië (klik) dat ik in het British Museum (klik) schoot. Het is een beetje groot geworden, er was immers zo veel te zien... dus het opladen duurt een tijdje. En als je wat sneller door alles heen wil gaan kan je bij 'options' rechts in beeld de opeenvolging van de foto's op 'fast' zetten. Voor daarna: een heel fijn weekend gewenst lieve webbies!
vrijdag 30 maart 2012
Vleugels
Hier is precies geen sprake van het spreekwoord 'Onder moeders vleugels' hé? Of het zou wel een heel strenge moeder moeten zijn *wink, big smile*. Nee hoor, dit is een opwarmertje voor morgen: dan staat hier mijn albummeke over Babylon en omstreken. Goede taster of niet? Aan jullie om dat te beoordelen... Fijne vrijdag allemaal al dan niet achter een bord lekkere visjes maar wel gedragen op vleugels!
Abonneren op:
Posts (Atom)