dinsdag 25 april 2017

Joepie!

Gisteren een uitgebreid onderzoek gekregen voor de nieren en de blaas.
Alles is oké, ook op de scan die voor de nieren (waarvan eentje is afgestorven) geen veranderingen vertoont met vorige keer en er is geen enkel gezwel die de chirurg indertijd als mijn bloemkolen bestempelde bijgekomen hihi. Ik mag dus een jaar wachten voor de volgende controle.
De arts zal wel nog een urinestaal naar het labo sturen voor allerlei bijkomend onderzoek. Als dat goed blijkt te zijn zal ik er niets over horen, zo niet belt hij me op om te zien hoe het verder moet. Maar zowel hij als ik zijn er gerust op.

Misschien herinnert iemand zich nog dat ik vijf jaar geleden daarvoor onder het mes (klik) moest. Toen poste ik deze foto van Leflamand die ik bewerkte hihi. Fijne nieuwe week, geniet er van!

17 opmerkingen:

Natasja zei

Lieve Gerda, wat ontzettend fijn dat het er allemaal goed uit ziet. Ik kan mij zo voorstellen dat het toch altijd weer spannend is. Meneer Tomaat😜 Heeft indertijd goed werk gedaan evenals je lichaam. Je bent een lieve sterke vrouw!! En terwijl ik dit schrijf krijg ik even een steek in mijn hart, en denk ik aan je zoon. Ik geef je een dikke knuffel en hoop... 😘😘

torfs gilbert zei

wel lieve dame, ik hoop dat alles goed mag blijven, en dat de hoop mag zegevieren niet waar nog en fijne week

willy zei

dat is pas goed nieuws Gerda...

niets gaat boven een goede gezondheid

groeten

Morgaine zei

Vaag weet ik het nog, ik was het wel alweer vergeten, maar toen ik de foto zag dacht ik oh ja! ;-)

Ik ben zo blij dat alles ondanks die ene nier toch goed is!

Nu weer genieten van het leven!

X

Albert y Mara zei

Van harte gefeliciteerd Gerda met deze voor jou mooie uitslag.
Knuffel Mara

christiene zei

Alweer vijf jaar voorbij,wat gaat de tijd snel
gelukkig alles goed Gerda,gefeliciteerd!!!
Je foto zegt genoeg....
DIKKE KNUFFEL
Liefs een groetje
Christiene.

Anoniem zei

Die bloemkoolhistorie vergeet ik nooit hoor Gerda, dat heeft me wel iets gedaan.... Fijn dat het er allemaal goed uitziet, gelukkig maar! Dacht al dat je een bed gekregen had voor je onderzoek, ja eentje van twee dagen of zo, gelukkig niet.

Marjolijn. zei

Ha fijn goed nieuws meis....!
Proficiat....!!!

Suske. zei

Ja hoor ik herinner het me nog.
Ook weer vijf jaar, de tijd vliegt.
Ik ben blij dat alles goed met je gaat.
Proficiat !

Lies zei

Oehhh..., een zucht van verlichting, Gerda ! Zo blij voor je !
Lie(f)s.

Lutje zei

als het over de gezondheid gaat is goed nieuws het mooiste wat er is
ik ben blij voor je
Eén @->- voor jou

pieterbie zei

en wat zijn wij blij met dat goede nieuws!
Geniet van het gezonde moment.
Dat verdient een feestje.
Ik ga daar straks ene op drinken, maar 't zal geen alcohol zijn :-)
Maar dat neem jij mij zeker niet kwalijk :-)
Zoals je weet vermijd ik momenteel de stuff.

Haba zei

Goede morgen Gerda, dat is nog eens goed nieuws, zet je feestmuts op en maak er een fijn feestje van. Al die controles blijven spannend en dan is een goede uitslag dubbel fijn.
Ik wens je een prima woensdag toe.

Kay ♥ zei

Ik heb heel wat moeten bijtanken, waarvan nota.
Ook ik ben blij dat het onderzoek gunstig is en dat jij er toch weer tegenaan kunt.
Groetjes♥

A van de Aa zei

Joepei dat alles bij de APK in orde was, hoop dat ik dat ook kan zeggen volgende week...
Fijne rest van de week en tot.... *Wink*

willyduvel zei

Goed zo Gerda en er blijven in geloven !! Grts

merel zei

Lieve lieve Gerda

Ik heb je via fb reeds gezegd dat ik heel blij ben voor jou ... ik wil het ook nog eens langs deze weg doen

een hele lieve warme knuffel