zondag 8 september 2013

Zondag: bij-tank-dag

(verzameling Guido Deseijn)

VOOR(T)TREKKER... 
“Trench Art”... ofte de creativiteit van Jan-met-de-Pet - gesublimeerde confrontatie met de nieuwe “pantserdraken” in de Eerste Wereldoorlog geïntroduceerd...

OT: jammer genoeg lag het allemaal niet aan de kaart (klik), maar waarschijnlijk aan het scherm zelf. Het was weer in hetzelfde bedje ziek na een paar uur goed te hebben gedraaid... De technieker is hier langs geweest om het met eigen ogen te zien en stuurt het nu terug naar de fabriek. Jammer genoeg zal ik het zeker twee weken zonder tweede scherm moeten doen. Misschien een luxe-probleem in jullie ogen, maar leuk is anders.  Het heeft allemaal tenslotte een pak van mijn spaarcentjes geëist...  Mooie zondag allemaal!

13 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Oei, dat is niet leuk.
Toch weer problemen, maar gelukkig kun je toch even met een scherm vooruit en hoef je de pc zelf niet te missen.
Laat het nu toch maar goed in orde maken, zeker omdat de garantie nog geldt.

Laat er je bij tankdagje niet door bederven meis.
En geniet toch van de zondag.

fotorantje zei

mooi tankje, in zoverre dat mooi kan zijn, maar als speelgoed heel tof
én ook roest op zondag :-)

wat vervelend zeg, ja dat is inderdaad allemaal heel duur spul, dus t zou heel lang heel goed mogen werken

t zal nu voor jou wat primitief aanvoelen met één scherm maar je kan verder computeren en dat is het belangrijkst voor fotogragen en bloggers hé

fijne zondag Gerda!

Lutje zei

tja, maar als het dan gemaakt wordt en onder garantie van de fabriek is, is alles na 14 dagen weer vergeten.
Ik wens je ook een fijne zondag

klaproos zei

ja gerda, kan ik me voorstellen als je aan iets gewoon bent is het ook balen als het niet meer werkt hé.
ik wens je sterkte vrouwke, en jaaaaaaaaa
ik kom er aan :-)

ik ben er bijna:-)

dikke knuffel,
xxx

Haba zei

Goede morgen Gerda (waar zitten de voorwielen van de tank? )
Ik hoop dat alles snel weer in orde komt.
Fijne zondag gewenst.

Leo zei

Dit was al een wat meer ontwikkelde tankvorm dan die eerste die je wel meer ziet op beeld en in miniatuur. Leuke variant. Het blijft me intrigeren dat er zoveel van die modellen bestaan rond dit thema. Ik loop toch al een tijdje rond in het verzamelwereldje maar komt zelden of nooit iets tegen uit WO1. Knappe prestatie zo'n collectie. Wat vervelend van die lapper zeg. Ja ik kan me voorstellen dat je enorm baalt....

Albert y Mara fotoblog zei

En in deze tijd moet je op je spaarcentjes letten, want onze pensioen wordt eerder minder dan meer. Of is dat in jouw België anders? Hopelijk is je scherm over 2 weken klaar en mag je tot die tijd "op bezoek gaan" bij lefla. Die man is toch gastvrij? *wink, big smile* Of zien we dat verkeerd?
Is het scherm van je laptop nu stuk of een apart scherm waar jij je jouw PC op aansluit?

Han zei

O ik heb je verkeerd begrepen, je kind gaat nu pas tijdelijk de deur uit.

Wolken
Het leed is als donkere wolken.
In de verte zien ze zwart, boven ons worden ze grijs,
en als zij voorbij gedreven zijn, hebben ze zilveren randen
J.H. Guinning.

merel zei

dat is eventjes minder, maar het komt wel weer in orde Gerda . Kan me voorstellen dat het niet fijn is zo lang.

Wim zei

Ik zou zeggen "Ook een mooie zondag" maar hij is al voorbij, dus op naar een mooi begin van de week ;-)

pieterbie zei

een pracht exemplaar terug!
Inderdaad niet leuk wanneer je iets koopt dat dan niet blijkt te werken of stuk gaat. Heb dat ook al voor gehad.
Ik werk op het werk af en toe een keer met 2 schermen, maar hier thuis hou ik het beperkt tot 1 groot.

Lutje zei

ik wens jou een fijne maandag

curieuzeneuzemosterdpot zei

nee, plezant is dat niet! :-((

maar wie weet zijn ze in een goeie bui en werken ze eens zo snel, zodat je (nieuwe) scherm extra vlug bij je is? :-))

ik duim voor je, gerda!