woensdag 2 mei 2012

Helemaal terug, of bijna toch...

We waren er een paar daagjes van tussen uit naar Bourgondië met de Gentse Vereniging voor Stadsarcheologie, kwestie van de wachttijd op de uitslag van de onderzoeken wat zoeter te maken. Maar jullie zien het: ik heb me gehaast om terug te zijn op woensdag om samen met jullie de matrassen te keren. Meer nog, ik heb dit laatste snufje voor jullie meegebracht... en wie deze heer die onze Lefla zo leuk les geeft is, zal je morgen wel ontdekken hihi.
Ik ga in de loop van de dag bij iedereen langs komen die zo'n lieve reacties op mijn T-break-logje achterliet, maar geef me even de tijd om te recupereren want als je onze gids een béétje kent, weet je dat ik weer afgepeigerd thuis ben gekomen... *wink, big smile*.

22 opmerkingen:

klaproos zei

ha gerda, je bent er weer bijna dan toch:-)

wel vrouwke, rust maar eens goed uit en dan kun je weer in de touwen gaan hangen hé,
ik kijk uit naar je verhalen,

welkom thuis,
xxx

Terrebel zei

Dat wordt lekker slapen op een vers omgedraaid matras, lieve Gerda! Wij wachten de foto's van de recente trip in spanning af...

Chantal zei

Fijn je weer terug te hebben...

Marlou zei

Lieve Gerda,

meteen al weer aan de slag...
neem de tijd!!!

Ik vind het wel heel erg fijn, dat je er weer bent...

Daarom... een dikke knuffel van Marlou

.

mijnnikonenik zei

Pf heel mijn reactie foetsie!
Hoop dat je genoten hebt van je Bourgondische uitstap!
Hopelijk heeft die gids van jou je niet teveel afgebeuld.
Ben blij dat je terg bent.
Geniet nu even van de rust.
Al matrassen aan het keren! Laat dat eens aan die man van jou over -:)
Maar vrienden in de steek laten is niet jouw ding hee

Marjolijn. zei

Welkom thuis meis.
Maar toch meteen al aan de slag...ppfff.
Ga eerst nog maar eens lekker uitrusten en nagenieten.
Tot morgen.

christiene zei

Ha Gerda,fijn dat je er weer bent.
Een lesje van jou Lefla wie wil dat nou niet.....
maar of de matrasjes gedraaid zijn....is nog maar de vraag.
rust maar lekker uit.
Gerda ik ga voor je duimen.
Groetjes Christiene.

Lies zei

Blij dat je er weer bij bent, Gerda !
Lie(f)s.

sloeber zei

he blij je weer bent ,neem maar rust ,en voor morgen duim ik,
en matras vergeten neen hoor dat zou jullie vergeten en kan toch niet

Kay ♥ zei

En daar gaan we weer
draai, draai een keer
de heer
geeft nu les in omkeren
opschudden en keurt de veren
op putten of bulten.
Een koning of een keizer
of een prins of admiraal
men leert dat hier in Lefla's taal.
De dame ligt even te verpozen
op de nieuw omgedraaide matras
we hebben geduld, althans
als het maar tot morgen duurt.
As always with ♥
Karamelleke om te bekomen ;-)

LUC zei

Oh bent u lid in een archeologisch gezelschap ! Wat leuk ! vertel er maar alles op uw blog , ik hang aan uw lippen !

Suske. zei

de matrassen zijn ondertussen gedraaid liefste Gerda.
Blijft me om je een fijne avond toe te wensen.

fotorantje zei

moest dat kunnen Gerda, dan was ik je eeuwig dankbaar, want matrassen keren amai mijn armen

en jij nu goed uitrusten!

Renesmurf zei

Net op tijd, in deze week dat het sneller woensdag is dan we voelen.

Ik wens je goed nieuws toe.

Wim zei

Welkom terug, met of zonder Bourgondische matras :)

Yvette zei

Gerda, de uitslag vandaag toch....die is goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kruidje zei

jouw vergeten gaat me echt niet lukken - een tijdje voor je zelf is je echt gegunt!

Lutje zei

hahaha, je fantasie gaat wel ver hé :o)
maar daarom kom ik hier zo graag!

fotohanvogel.blogspot.com zei

Gerda je ligt 5 punten voor me, met deze prachtige creatieve oplossing!

Leo zei

En ik maar denken dat je weer een lange en vooral ontspannende excusies was maken. Zat je toch nog een beetje in de buurt van de Schelde toch? Hoe dan ook, de matrassen zijn weer gekeerd....ook vna belang voor ons allemaal...

curieuzeneuzemosterdpot zei

joepiedepoepie, jij bent er weer, gerda! :-))

en hoe?

weer met zo'n origineel, knap uitgewerkte matrassenfoto! :-))

ik hoop dat leflamand de matras leert draaien als jij uit bed bent, gerda? :-))

pieterbie zei

zo hoort het, denk ik, afgepeigerd thuiskomen na zo'n reisje.