donderdag 12 april 2012

Jaartje ouder, jaartje wijzer?


Dit hadden jullie nog van mij tegoed: een verslagje van schoonbroer Hervé's verjaardagsfeestje. Ilse D. en ik hebben daarvan een album (klik) in elkaar gestoken. Zo kunnen jullie toch even meegenieten van de ambiance, de cadeau's en het lekker eten en drinken. En ook de link begrijpen tussen de kroon die ik zaterdag (klik) op mijn blog plaatste... en die welke wij effectief op zijn jarig hoofdje hebben gezet *wink, big smile*. Voor daarna: prettige donderdag webbies!

26 opmerkingen:

Lutje zei

jullie feestjes zien er altijd gezellig uit en van die menu had ik ook wel willen smullen vooral die schotel met die spinazie

Marlou zei

Lieve Gerda,

wat lief toch, dat jullie zulke fijne feestjes geven.
En wat een gezelligheid!!
Hervë mag in zijn handjes knijpen met zo'n lieve schoonzus!
En met de Flamand natuurlijk, want zo te zien heeft die heerlijk staan kokkerellen...

Dikke pakkerd van Marlou

.

klaproos zei

om j e vingers bij af te likken gerda, zo'n mooie serie plaats je van hervé verjaardag,
dat ziet er supergezellig uit, en ik kan me zo voorstellen dat elke jarige gráág wil aanschuiven bij jullie:-)

niet alleen de jarigen trouwens:-)

ga je genieten vandaag lekker in de stoel in de zon uit de wind.

xxx

Yvette zei

van harte, en een feestje bouwen is jullie wel toevertrouwd

dagdag

LUC zei

Met jou erbij is het feest kompleet ! wink big smileke !

Marjolijn. zei

Ja, dat was vast weer een heel gezellig en smakelijk feestje.
Mooie serie meis, bewaar alles maar goed, leuk om later nog eens te bekijken en na te genieten.

Voor vandaag een fijne dag..!

Gerda Bergsma zei

Dat ziet er feestelijk uit! Een mooie reportage! Wat hebben die mensen een prachtige serre... Daar brengen ze vast heel wat uurtjes door.

kruidje zei

Heerlijk die feestjes:) En wat een vreugde om bij elkaar te mogen zijn en te mogen genieten van elkaar. Of het nu verjaardag is of niet - gewoon doen.

willy zei

jullie kennen er wat van Gerda...

houden zo !

Kay ♥ zei

ha die Gerda
ik steek van wal
dat is de jarige met oortjes en al
de kroon kreeg hij eerder
met taart en koekjes toe
nu vraag ik mij wel af
hoe? komen die gewassen op zijn hoofd
hij denkt er ook bij na,
da ziede aan de rimpels op zijn voorhoofd.
uiteraard was hij blij
kreeg kadootjes er ook nog bij
daarna kreeg hij goed te eten
wel als surprise krijgt hij dit dom gedicht van mij ... en nen dikke virtuele kus. ♥

Lies zei

Feestelijk was het wel, Gerda, maar... ocharme dat paaskonijn...
Lie(f)s.

antony zei

ow we zijn bezig met de laaste afbraak werken en venster klaar steken en voordeurtje ,maaar jah de oude huizen zijn niet zo simpel
is allemaal met de hand te doen steen uitkappen terug metsen
en,regen weer help men humur naar omlaag maar ach ik geniet steeds van je logje,s en deze zijn vandaag feestellijk dus ik hef men tas op mooi dag verder
groetjes antony.

antony zei

ow we zijn bezig met de laaste afbraak werken en venster klaar steken en voordeurtje ,maaar jah de oude huizen zijn niet zo simpel
is allemaal met de hand te doen steen uitkappen terug metsen
en,regen weer help men humur naar omlaag maar ach ik geniet steeds van je logje,s en deze zijn vandaag feestellijk dus ik hef men tas op mooi dag verder
groetjes antony.

Mijnnikonenik zei

Een superfeestje is dat geweest met alles erop en eraan en dat in je mooie huis! Oergezellig!!!

Leo zei

Van harte proficiat alsnog! Pakjes en verwennen, meer wil je niet als jarige toch? Mooi woord trouwens; 'schoonbroer', waar wij 'zwager' gebruiken voor dezelfde aangetrouwde familie. Gezellige ambiance...Helaas was ik niet uitgenodigd...:)

Anoniem zei

dat was duidelijk de naam "feestje" waard.
fijne donderdag !

sloeber zei

ja de jaren vliegen en we worden ouder ,maar in jullie geval ik ook jarig zijn wat de feestjes lijken toffe feesten ,fijne dag nog
ps met baasje gaat het weer minder ,maar het komt wel goed hoor

fotorantje zei

whaw gezellig feesje was dat Gerda en heel erg njammie

Han zei

Leuk is wel dat je zo een mooie foto reeks kan maken elke keer. Nadeel is hij is weer een jaartje ouder.

christiene zei

Ha gerda,feestjes en lekker eten
foto,s zien er feestelijk uit
En petje af voor jou eigen top kok.
Op naar het volgende feestje.
Groetjes Christiene.

Renesmurf zei

Nou, daar is een echt feest van gemaakt! Gezellig.

Albert y Mara fotolog zei

Je maakt van elk familiefeestje weer een groot feest. Zo lang iedereen er nog is gewoon doen. Lieve groeten van ons. Wees voorzichtig vandaag.

Wim zei

hMMmmm!! die grijze garnalen, dat is tien jaar geleden dat ik die nog heb gegeten.

pieterbie zei

OMG, die oren...

Roysfoto zei

Leuke bedoening daar en een fijne grappige foto

curieuzeneuzemosterdpot zei

dat is weer een feest geweest om duimen en vingers bij af te likken, gerda!

oeps ..

een beetje zonde, bij zo'n speciaal én mooi bestek! :-))

lekker weekend, gerda!