woensdag 28 maart 2012

In het land van de vleespotten en...


Geloof het of geloof het niet: de archeologen hebben een tweede voorbeeld van het draaien der matras in de oudheid gevonden! Deze keer in Egypte. Zo zie je maar lieve webbies: oud geleerd is jong gedaan om het alom bekende spreekwoord eventjes aan de situatie aan te passen. Dàt hebben HanSloeber en Suske goed begrepen... en jullie? *wink, big smile*
Vandaag wil ik ook even stilstaan bij Anny die nog steeds op de datum van haar nakende operatie wacht en in bang afwachten zit. Hopelijk weet ze nu al wat meer... En bij Marjolijn die gisteren een zware dag had en minder fijn nieuws te verwerken kreeg. Geven jullie hen een steuntje in de rug? Dankjewel...

18 opmerkingen:

Lutje zei

je bent wel echt bezig met je matras en brengt elke week iets nieuws en verrassend

Suske. zei

ja zeg, ge ziet hoelang nonkel Juul al niet bezig is.
fijne dag nog !

klaproos zei

wat ben je toch een lief mens om steeds weer aan een ander te denken gerda,

zie je dat bedoeld ik,
wat ik schreef is juist:-)

een dikke knuffel voor jou ,
xxx

Chantal zei

wat een mooi reliëf, goed vastgelegd Gerda

willy zei

toen ook al Gerda...?

profiteer van de zon...

groeten

Terrebel zei

En altijd maar weer aan anderen denken , hè, lieve Gerda? Mocht weer hartelijk glimlachen om jouw prachtige plaatje...en ja: ook hier wordt vandaag het matras omgedraaid!

Mijnnikonenik zei

Jij denkt ook altijd eerst aan anderen en dan aan jezelf. Hoe is het met jou? Zonnige dag!

Kay ♥ zei

Hoi Gerda, is het niet in Egypte dat de wereld begon?! hehe
maar ik leer hier alles over potten en matrassen en nog zoveel meer, goed bezig .
Ben uiteraard even bij Marjolein langsgeweest en uw andere vriendin wens ik heel veel succes. ♥

sloeber zei

prachtig je toont je grote hart weer ,het siert je hoor ,je matrassen log een parel,
ps nu iets anders weet je ik heb zeer lang en Sleidinge gewoond en ben nogal een straatloper en toen ik hof en je huisje zag op je blog denk ik dat je huisje wel ken ,grappig de wereld is klein

Marjolijn. zei

Bedankt, lieve meis...!!!

els zei

Wat een leuk plaatje.
Wel een erg modern matras voor die tijd hahaha.

fotorantje zei

voor Anny die ik niet ken, heel veel succes met de operatie en goed herstel

ahnee slecht nieuws voor Marjolijn, dikke knuffel, die gaf ik daar ook

en voor Gerda een bloemeke om zo met anderen mee te leven!
de matras draai ik als de warme dagen voorbij zijn :-)

Han zei

Gerda je geeft mij wel een complement over mijn inleiding tot de woensdag, maar JIJ wint het met deze prachtige bewerking!

Renesmurf zei

Volgens mij draaiden de matrassen al voor ze er achter kwamen dat de aarde zelf draaide!

curieuzeneuzemosterdpot zei

da's ne vooruitstrevende egyptenaar, gerda? :-))))

nefertete en hatjhepsoet gaan tevreden zijn! :-))

veel sterkte aan iedereen die het nodig heeft!!

Albert y Mara fotolog zei

Je weet er elke woensdag weer een draai aan te geven. Hoe verzin je het elke keer. We hebben een twee-persoonsmatras in onze slaapkamer, dus maar niet omgedraaid, want ik doe dat altijd samen met Mara en die is aan het genieten in Andalusië. Wel extra gestofzuigd in het hele huis. Dat moet je wel met een kat in huis die juist in deze tijd aardig aan het verharen is.
Ik ga je gedag zeggen Gerda.
Lieve groet
Albert

Wim zei

Dat is toch wel wat anders dan een Egyptische draai om de oren ;-)

pieterbie zei

haha, ik dacht dat ze daar in het zachte zand sliepen.