donderdag 10 november 2011

Open vensters...

Alvorens we verder gaan met nieuwe albummekes over Berlijn: rechts bij pagina's, staat het hele programma van de zesdaagse trip die mijn Lefla en ik maakten. In de link rechts op de muis klikken en openen in ander venster wil je niet uit dit blog gebonjourd worden. Een vervelende bug, maar het is niet anders. Voorlopig toch want misschien weet iemand van mijn slimme webbies wel raad om dit euvel te verhelpen... Maar als je naar hier terug wil keren, kan dat gelukkig wel: gewoon even op starpagina klikken in dezelfde kolom, dan lukt het ook. Want drie keer naar rechts draaien is ook links!  *wink, big smile*. Ondertussen wens ik jullie allemaal, stuk voor stuk, een fijne donderdag toe!

Tot nu toe over Berlijn:
Tip: wie wil weten waar de opnames zijn genomen klikt rechtsboven in de slideshow
op 'back', dan kom je vanzelf bij de thumbnails terecht mét de gewenste informatie.

17 opmerkingen:

chantal zei

ik geniet nog altijd van de foto's, Berlijn is zo mooi!

Marjolijn. zei

Geen probleem met doorklikken en terugkomen, allemaal goed te doen.
Fijne dag vandaag meis.

klaproos zei

goeiemorgen gerda,
ik lees 3keer draaien en denk YESSSS we gaan dansen :-)

* gerda bij de hand neem*

da's beter dan bij de neus nietwaar:-)

een héél fijne dag wens ik jou gerda,
xxx

LUC zei

Je maakt me jaloers >Gerdatje , prettig weekend

willy zei

een artistiek plaatje Gerda...

groeten

Mijnnikonenik zei

Wat een kunstig beeld Gerdaake! Schitterend dat zou ik wel in huis willen. Groetjes, Joke

Terrebel zei

Maar hoeveel giraffen staan er nu op de foto? Dat zou ik wel willen weten! Als er iets technisch gedaan moet worden met de computer vraag ik't gewoon m'n zoon. Die is 15 dus voor hem is het heel natuurlijk allemaal.

Lutje zei

ik denk 1 grif met zoveel reflexaties....ik ben niet zo'n geniet als u ;-)

merel zei

ik zie heel veel giraffen , knap gedaan

Dominic zei

Dit doen ze ook met een baantje behangpapier, dan zie je direct een hele muur!
Knap gedaan Gerda!
groetjes

fotorantje zei

euhm, ik zie allemaal beestjes en dan nog wel dezelfde :-)

es zei

Het lijkt alsof al deze giraffen voor een lachspiegel staan. Een verdomd ingenieus plaatje.

***

Han zei

Gerda hoe kom je toch elke keer aan die prachtige platen. Het is een genoegen om er naar te kijken.

Albert y Mara fotolog zei

Met het plaatsen van het programma gaat Berlijn helemaal voor ons leven door jouw soms wel heel aparte foto's van de invalshoek als architectonische vormgever. Super

Wim zei

links of rechts klikken, ik wordt helemaal niet uit het blog gebonjourde met windows 7, ik heb al de foto's nog eens bekenen, je hebt een mooie tijd gehad in Berlijn met LeFla.

pieterbie zei

Sjans dat het geen roze olifanten zijn.
Knap hoor!

10y zei

Mooi effect met die weerspiegeling van de giraf. Een genot om naar te kijken.